کد خبر : 1406451 | 16 فروردين 1396 ساعت 09:55 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - بورنموث

دو تیم لیورپول و بورنموث، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که پس از چند هفته ضعیف از بین 4 تیم خارج شدند، حالا با یک بازی بیشتر به جمع این تیم ها برگشته اند و با توجه به دو تساوی اخیر یونایتد، فاصله خوبی بین تیم چهارم و پنجم ایجاد شده و حاشیه امنیت خوبی برای آنها شکل گرفته است.

 

لک لک ها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند که نشان از آمادگی نسبتا خوب آنها در این هفته ها دارد. همچنین آنها آمار خوبی نیز مقابل بورنموث دارند. در حقیقت در هر 4 بازی خانگی که روبروی این تیم قرار گرفته اند، 4 پیروزی کسب کرده اند، 10 گل به ثمر رسانده و 2 گل نیز دریافت کرده اند.

 

 

1185061

 

 

با این حال بورنموث در بازی رفت و در خانه موفق شد در یک بازی بسیار زیبا و جذاب، 4-3 لیورپول را شکست دهد و همین موضوع می‌تواند روحیه ای مضاعف به آنها تزریق کند. تمام 11 گلی که در 3 بازی اخیر دو تیم رد و بدل شده توسط 11 بازیکن مختلف به ثمر رسیده است.

 

بزرگترین غایب بازی امروز برای لیورپول، سادیو مانه است که اخیرا دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. همچنین آدام لالانا، جردن هندرسون، دنیل استوریج و ... نیز قادر به همراهی تیم نیستند. برای بورنموث، ویلسون، فدریچی و سومان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند و مینگس به علت محرومیت نمی‌تواند در این بازی ظاهر شود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1190719

دیدگاه‌ها