کد خبر : 1406918 | 18 فروردين 1396 ساعت 12:03 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

مغضوبین کمالوند و تندترین انتقادات ممکن!

فراز کمالوند در کنفرانس خبری پس از پایان دیدار برابر استقلال به شدت از دو بازیکنش انتقاد کرد.

مغضوبین کمالوند و تندترین انتقادات ممکن!

 

به گزارش "ورزش سه"، گل دقایق پایانی امید ابراهیمی به شدت کام فراز کمالوند را تلخ کرد و سرمربی گسترش فولاد در پایان بازی به شدت از دو بازیکنش انتقاد کرد. کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه انتقادات تند و بی سابقه ای علیه مگنو باتیستا و کوروش ملکی انجام داد و آنها را فاقد جنبه لازم برای پیروزی های بزرگ دانست.


تیغ تیز انتقادات کمالوند بیشتر سمت عملکرد کوروش ملکی رفت، بازیکنی که در دو دیدار اخیر جانشین بهترین دروازه بان فصل گذشته ی لیگ برتر یعنی فرناندو دخسوس شده بود و دیدار برابر استقلال سومین بازی او در لیگ برتر محسوب میشد. این بازیکن در نیمه ی نخست با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شد و چندین بار به همین علت دکترهای گسترش را به زمین مسابقه فراخواند؛ اتفاقی که فراز کمالوند را به شدت برآشفته کرد تا پس از پایان دیدار این بازیکن جوان را از تیمش اخراج کند. سرمربی گسترش در پایان دیدار درباره این بازیکن گفت: دروازه بان ما هیجان گرفته اش و دو بازی در لیگ برتر بازی کرده دست و پایش را گم کرده اگر جای رحمتی بود جواب سلام کسی را نمی‌داد. کورش ملکی اگر جنبه داشت چنین رفتارهایی نمی‌کرد مدام زمین می‌خورد و من به او می‌گفتم اگر نمی‌توانی بگو تا تعویضت کنم اما کورش بلند می‌شد و دوباره سه دقیقه بعد به زمین می‌افتاد مشکل امروز ما با کورش ملکی و مگنو باتیستا بود. به خاطر این دو نفر نتوانستیم  استقلال را شکست بدهیم. او تا زمانی که من سرمربی این تیم هستم دیگر در این تیم نخواهد بود. از روزی که آمده دو بازی برای ما داشته که از خود بی‌خود بوده. او در دقیقه 40 می‌گوید زانویم درد می‌کند می‌گویم تعویض کنم می‌گوید نه بازی می‌کنم. باز هم می‌گویم تا زمانی که من در این تیم هستم او رنگ بازی کردن این تیم را هم نخواهد دید. من او را از دسته یک آورده‌ام و حالا مدام رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. کلا دو بازی برای ما کرده است از خودش درآمده است. کوروش امروز ما را اسیر و مچل خودش کرد. حواسم اصلا به بازی نبود 35 دقیقه وقت ما را کورش گرفت مدام می‌گفت می‌توانم بازی کنم دو دقیقه بعد خودش را به زمین می‌انداخت.

 

1191157

 

کمالوند همچنین در ادامه از مگنو باتیستا هافبک 31 ساله ی برزیلی اش هم انتقادات فراوانی کرد و مقصر تساوی تیمش را این بازیکن دانست ، هر چند تهدیدهای کمالوند علیه این بازیکن کمی "مِلو تر " بود. سرمربی گسترش فولاد درباره این بازیکن نیز گفت: ما مشکل شخصیتی داریم نه فنی، مگنو باتیستا طوری رفتار میکرد که انگار ما از رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو جلو افتاده‌ایم. اگر توپی که ماگنو لو داد لو نمی‌رفت استقلال سه روز دیگر نمی‌توانست به ما گل بزند. علی دایی بی‌خود علی دایی نشده است باید شخصیت بزرگ شدن داشت. برخی از بازیکنان ما به همین حدی که رسیده‌اند قانع هستند. مگنو مقصر بود زیرا تیم ما در حمله بود که توپ را لو داد وگرنه دفاع تیم ما اشتباهی نداشت ما به استقلال امتیازی ندادیم بازیکنان ما به خودشان جفا کردند، هیچ تیمی حتی در آسیا نتوانسته بود استقلال را این همه تحت فشار بگذارد. بعد از گلی که زدیم مگنو از شرایط بازی خارج شد و به سمت هواداران رفت و ادا در آورد که این رفتار او برای ما قابل قبول نیست،  مگنو را تنبیه خواهم کرد اما با کورش ملکی به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

1191156

 

به هر روی گل دقایق پایانی ابراهیمی این دیدار را برای تیم تبریزی بسیار تلخ نمود و اکنون باید منتظر ماند و دید آیا کمالوند تهدیدهای خود را درباره این دو بازیکن عملی خواهد کرد یا خیر؟ تهدیدهای که در گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده و این مربی چندین بار در کنفرانس های مطبوعاتی علیه بازیکنان خود جبهه گرفته بود.

 

دیدگاه‌ها