کد خبر : 1406921 | 18 فروردين 1396 ساعت 11:33 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول و دردسرهای غیبت سادیو مانه

تکیه بیش از حد لیورپول به سادیو مانه در جریان دیدار چهارشنبه شب این تیم مقابل بورنموث به وضوح مشخص بود.

لیورپول و دردسرهای غیبت سادیو مانه

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب ستاره سنگالی، لیورپول بار دیگر در کسب موفقیت ناکام بود. مانه در جریان پیروزی لیورپول مقابل اورتون دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه زانو شد و نتوانست تیمش را در دیدار مقابل بورنموث همراهی کند، دیداری که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

او در تابستان به لیورپول پیوست و از آن موقع تا به حال، در 4 بازی حضور نداشته که در هر 4 بازی لیورپول موفق به کسب پیروزی نشده است. او به علت مصدومیت دیدار مقابل برنلی را از دست داده بود که لیورپول 2-0 شکست خورد. سپس در جام ملت های آفریقا شرکت کرد که در غیابش قرمزها مقابل یونایتد به تساوی 1-1 دست پیدا کردند و 3-2 مقابل سوانسی شکست خوردند. در آخرین دیدار نیز شاگردان کلوپ در کسب پیروزی مقابل بورنموث ناکام بودند.

 

1191166

 

 

آمار لیورپول در غیاب مانه، 2 تساوی و 2 شکست است و میانگین نیم امتیاز در هر بازی که آمار بسیار ضعیفی است. این در حالیست که در هنگام حضور او، لیورپول 2.1 امتیاز از هر بازی کسب کرده و در 17 بازی از 27 بازی به پیروزی رسیده است. همچنین در زمان حضور مانه، لیورپول در گلزنی موفق تر بوده است. با مانه آنها میانگین 2.3 گل در هر بازی را ثبت کرده اند در حالی که در غیاب او، 1.3 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

دیدگاه‌ها