کد خبر : 1406928 | 18 فروردين 1396 ساعت 11:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: حتما لوک شاو مشکلی اساسی دارد

فیل نویل، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که لوک شاو احتمالا مشکلی اساسی دارد که ژوزه مورینیو در جمع خبرنگاران از او انتقادات شدیدی به عمل آورد.

نویل: حتما لوک شاو مشکلی اساسی دارد

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو در سال 2014 با 27 میلیون پوند به یونایتد پیوست و فیل نویل یکی از افرادی بود که در تصمیم گیری برای این انتقال نقش مهمی ایفا کرد. با این حال اخیرا مورینیو انتقادات تندی به لوک شاو وارد کرده و اختلاف او را با دیگر بازیکنان یونایتد ، بسیار زیاد دانسته است. حال نویل مدعی شد که حتما شاو مشکلی اساسی دارد که مورینیو چنین نظراتی راجع به او در جمع خبرنگاران گفته است.

 

1153114

 

 

او گفت:" می‌دانم که شاو یک مصدومیت شدید پشت سر گذاشت ولی حتما مشکلی اساسی وجود دارد وگرنه مربی هیچگاه انگیزه، تلاش و رویکرد شما را زیر سوال نمی‌برد. با توجه به اینکه او 21 ساله است، شاید بتوان گفت که مورینیو قصد دارد پتانسیلی که در او دیده را بیرون بکشد.

 

وقتی لوک شاو به یونایتد پیوست، من هم یکی از افرادی بودم که در این انتقال دخیل بودم و او را پیشنهاد کردم زیرا فکر می‌کردم برای 10 سال آینده مدافع چپ یونایتد باشد. همه فکر می‌کردیم او بازیکن بزرگی خواهد شد ولی اینطور پیش نرفت."

دیدگاه‌ها