کد خبر : 1406968 | 18 فروردين 1396 ساعت 14:57 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

دشواری های مرفاوی برای بقا در لیگ

تیم صبای قم امروز در حالی باید به دیدار تراکتورسازی برود که در صورت شکست کار سختی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

دشواری های مرفاوی برای بقا در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مرفاوی امروز در قم میزبان تراکتورسازی خواهند بود که برای پس گرفتن رتبه دوم و حفظ امید قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد. با پیروزی مهم سیاه جامگان در برابر استقلال خوزستان این تیم با یک امتیاز اختلاف بالاتر از صبا در رتبه چهاردهم قرار گرفت.


شرایط برای صبا از آنجایی سخت است که با نگاهی به جدول مسابقات دیدارهای آتی این تیم را مرور کنیم. شاگردان مرفاوی پس از دیدار برابر تراکتور باید به تهران سفر کرده و با تیم استقلال تقابل داشته باشند و پس از آن به ترتیب با سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان دیدار خواهد داشت که همگی برای کسب رتبه چهارم تلاش خواهند داشت.


از طرفی سیاه جامگان که حریف مستقیم صبا در راه بقا در لیگ برتر محسوب می شود در هفته های اخیر آماده ظاهر شده و در 4 دیدار دشوار اخیر خود شکستی را متحمل نشده است. سیاه جامگان در دیدارهای آتی خود باید به ترتیب به مصاف تیم های نفت آبادان، پیکان، ماشین سازی و پرسپولیس برود و این در حالی است که مشکی پوشان امیدوارند دو دیدار آخر خود برای حریفانشان تشریفاتی برگزار شود.


 به هر روی دیدارهای هفته های پایانی در انتهای جدول داغ برگزار خواهد شد و تیم های ماشین سازی ، صبا ، سیاه جامگان ، سایپا و حتی نفت آبادان برای بقا در لیگ خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها