کد خبر : 1407346 | 19 فروردين 1396 ساعت 18:21 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست لوکوموتیو کلید صعود استقلال

آبی های تهرانی می توانند با کسب برد در تاشکند صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند.

شکست لوکوموتیو کلید صعود استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با 6 امتیاز در سه بازی به پایان رساند و حالا در دور برگشت مسابقات ماموریت صعود به مرحله حذفی را دنبال می کند.


شاگردان منصوریان در دور رفت در زمین الاهلی شکست خوردند اما در زمین بی طرف التعاون را شکست دادند و در ورزشگاه آزادی به دومین برد خود رسیدند تا صدرنشین این گروه باشند اما با این وجود با توجه به حضور تیم های 3 و 4 امتیازی در گروه کار استقلال برای صعود هنوز نهایی نشده است و برد این تیم در تاشکند می تواند کلید صعود استقلال باشد.


شاگردان منصوریان در صورتیکه بتوانند لوکوموتیو را در خانه شکست دهند، دست به کار بزرگی زده اند و در کنار 9 امتیازی شدن خود، با لوکوموتیو قعر نشین فاصله 6 امتیازی پیدا می کنند که این اتفاق می تواند شانس های نماینده ازبکستان را به حداقل برساند.


از سوی دیگر با توجه به بازی رو در روی تیم های دوم و سوم جدول یعنی التعاون و الاهلی که تعقیب کننده های اصلی استقلال هستند، آبی ها می توانند با کسب پیروزی در تاشکند در کنار زد و خورد این دو تیم، با یکی از دو نماینده عربستان و امارات فاصله بگیرند.


دیدارهای روز چهارم مسابقات برای آینده استقلال تاثیر زیادی دارد و اگر شاگردان منصوریان در تاشکند به پیروزی برسند، تقریبا کار صعود خود را نهایی کرده اند و می توانند با خیالی آسوده دیدار با الاهلی در تهران را برگزار کنند. البته تساوی برای استقلال در تاشکند نیز نتیجه بدی نیست اما آبی ها در صورت شکست در این دیدار لوکوموتیو را دوباره مدعی خواهند کرد تا معادلات این گروه بیش از گذشته پیچیده شود.

دیدگاه‌ها