کد خبر : 1407464 | 20 فروردين 1396 ساعت 10:27 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: انگار با کامیون تصادف کردم!

ناصری درباره بازی مقابل سپاهان می گوید: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم در دقایق ابتدای به گل برسیم ولی در این دیدار بد شانس بودیم.

به گزارش "ورزش سه" عبدالله ناصری هافبک جوان تیم فولاد خوزستان درباره ای تساوی این تیم در مقابل سپاهان گفت: ما در این دیدار بازی را خیلی خوب و طوفانی شروع کردیم و توانستیم در همان دقایق ابتدای به گل برسیم ، و میتوانستیم گل های زده ای خود را بیشتر کنیم که با بد شانسی و درخشش دروازه بان سپاهان به این مهم دست پیدا نکردیم ما در این دیدار توانستیم تا حدودی خواسته های کادر فنی را اجرا کنیم ولی در زدن ضربات اخر با بدشانسی مواجه شدیم ، امیدوارم در بازیهای باقی مانده بتوانیم از فرصتهایمان به نحو احسن استفاده کنیم.

 

1191706

 

ناصری در مورد پاس گل خود به بختیار رحمانی گفت : خوشحالم که زحمات کل بازیکنان به بار نشست و من هم سهم کوچکی در این گل داشتم به هر حال تیم ما جوان است و باید از تمام موقعیت ها استفاده کند. به شخصه همیشه و هر زمان که کادر فنی از من استفاده کرده تمام توانم را برای تیم شهرم گذاشته ام و کاش این بازی را با پیروزی به اتمام میرساندیم.

 

ناصری در مورد مصدومیت خود گفت: در یک  صحنه با موسی کولیبالی زانو به زانو شدیم که  انگار با کامیون تصادف کردم !(با خنده ) در ان لحظه پایم ورم کرد ولی خدا رو شکر بعد از عکس برداری، مشخص شد مشکل خاصی ندارم و اگر کادر فنی صلاح بداند در بازی با نفت میتوانم در خدمت تیم باشم.

دیدگاه‌ها