کد خبر : 1407470 | 20 فروردين 1396 ساعت 10:57 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سومین نبرد بانوان فوتبالیست در آسیا 

ایران – ویتنام؛ کلید صعود به مرحله بعد

تیم ملی بانوان ایران عصر امروز در سومین دیدار خود در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا به دیدار ویتنام می روند. دیداری که سه امتیاز آن برای صعود ملی پوشان ایران حیاتی به نظر می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، بانوان فوتبالیست ایران پس از کسب یک شکست برابر میانمار و یک پیروزی سنگاپور، عصر امروز در برابر قدرتمندترین تیم این گروه یعنی ویتنام قرار می گیرد، بانوان ایران در اولین بازی خود در گروه چهارم این رقابت ها در برابر میانمار قرار گرفت و با دو گل بازی را به این تیم واگذار کرد، آنها در دومین بازی با سنگاپور روبرو شدند و با 6 گل این تیم را در هم شکستند. 


ویتنامی ها سومین حریف ایران در این رقابت ها در دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیدند و 19 بار توانستند دروازه حریفان خود را باز کنند، آنها در رده بندی فیفا در جایگاه 33 قرار دارند و از این نظر می توان ویتنامی ها را بهترین تیم این گروه از رقابت ها دانست. 

 

1191712


دو تیم ایران و ویتنام تاکنون دو بار با یکدیگر روبرو شدند و حریف ملی پوشان کشورمان در این دو بازی به عنوان تیم برنده میدان را ترک کرده است، آنها تاکنون نتوانستند قهرمان جام ملت های آسیا شوند و به همین دلیل در این رقابت ها با تمام توان حاضر شده تا بتوانند به این افتخار برسند. 


طبق قانون این رقابت ها از هر گروه یک تیم می تواند به مرحله بعدی صعود کند و به همین دلیل تیم ملی کشورمان برای امیدوار ماندن به صعود باید از سد این حریف خود بگذرد. 


دیدار تیم های ملی ایران و ویتنام از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها