کد خبر : 1407472 | 20 فروردين 1396 ساعت 11:01 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

نقش پررنگ گلر مالاگا در پیروزی مقابل بارسا

کارلوس کامنی، دروازه بان مالاگا، شب گذشته بار دیگر با درخشش خود تیمش را نجات داد و تاثیر مهمی در پیروزی شاگردان میشل مقابل بارسا داشت.

نقش پررنگ گلر مالاگا در پیروزی مقابل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، کامنی که پیشتر نیز سابقه درخشش مقابل رئال و بارسا را داشته، شب گذشته نیز با دو توپ گیری عالی از سوارز به این روند خود ادامه داد.

 

توپگیری اول در دقیقه 16 بود، جایی که سوارز روی ارسال خوب آلبا پشت مدافعین مالاگا پا به توپ شد و با یک استپ عالی، توپ را در موقعیتی بسیار خوب برای گلزنی قرار داد ولی واکنش بسیار خوب کامنی، مانع گلزنی او در ابتدای بازی شد.

 

1191710

 

عملکرد خوب گلر کامرونی روی ارسال ها و کرنر ها ادامه داشت  تا اینکه او در دقیقه 65 نیز موقعیتی عالی را از بارسا گرفت. روی پاس خوب مسی، لوئیس سوارز در شرایط تقریبا تک به تک صاحب موقعیت شد ولی خروج به موقع کامنی باعث شد تا زاویه سوارز کاملا بسته شود و مهاجم اروگوئه ای مجبور به سانتر توپ شد که در نهایت ضربه سر ماسکرانو از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی نیز بار دیگر سوارز در شرایط تک به تک با گلر کامرونی قرار گرفت ولی ضربه او، به زیبایی توسط کامنی مهار شد تا گلر کامرونی نقشی اساسی در 3 امتیاز این بازی برای تیمش ایفا کند.

دیدگاه‌ها