کد خبر : 1407695 | 21 فروردين 1396 ساعت 10:50 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: امری سیلوا را برای بارسا توصیه می‌کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که اونای امری به او پیشنهاد کرده تا داوید سیلوا را برای بارسا به خدمت بگیرد.

گواردیولا: امری سیلوا را برای بارسا توصیه می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"،  سیلوا سال ۲۰۱۰ و در زمان حضور امری روی نیمکت والنسیا از این تیم جدا شد و به سیتی پیوست و در این مدت به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شده است. حال گواردیولا مدعی شد که اونای امری در همان سال به او پیشنهاد کرده که سیلوا را برای بارسا به خدمت بگیرد ولی قیمت ستاره اسپانیایی بسیار بالا بوده است.

 

1185393

 

 


او گفت:" به خاطر دارم در سال اول یا دوم حضورم در بارسلونا، پس از یکی از بازی‌ها اونای امری سراغم آمد و گفت که داوید سیلوا بازیکنی کاملا مناسب بارسلونا است و بارسا می‌تواند به راحتی او را بخرد. حق با امری بود، سیلوا بازیکن خاصی است،‌نه فقط از نظر کیفیتی.


همیشه به او گفته ام که باید گلزنی کند زیرا در صورتی که به هافبک گلزن تبدیل شود، انقدر فوق العاده خواهد بود که حتی نمی‌توان تصورش را کرد. او تقریبا تمام فاکتورها را تمام و کمال دارد.


همیشه سعی دارم او را به بازیکن بهتری تبدیل کنم و این باور را به او منتقل کنم که هنوز جای پیشرفت زیادی دارد ولی باید به او تبریک‌ گفت زیرا دستاوردهای فوق العاده ای تا به اینجا داشته و رسیدن به این دستاوردها به خصوص‌ در انگلیس کار ساده ای نیست.

دیدگاه‌ها