کد خبر : 1407739 | 21 فروردين 1396 ساعت 13:32 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

میخائیلوف: امیدوارم جلوی استقلال بدشانس نباشیم

آندری میخائیلوف سرمربی لوکوموتیو تاشکند در آستانه دیدار برابر استقلال ابراز امیدواری کرد که دیگر بدشانسی گریبان این تیم را نگیرد.

میخائیلوف: امیدوارم جلوی استقلال بدشانس نباشیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم لوکوموتیو تاشکند در مورد اهمیت دیدار برابر استقلال و کسب سه امتیاز این مسابقه گفت: باید اهمیت بازی فردا را تک تک بازیکنان ما درک کنند. چون برای صعود نیاز به این سه امتیاز داریم. بازی خیلی سختی در انتظار ما است ولی ما نقاط قوتی داریم که در خانه می تواند به ما کمک کند. تنها چیزی که در چند بازی گذشته و به خصوص بازی با استقلال ما را اذیت کرده بدشانسی بوده و سعی می کنیم فردا دیگر این بدشانسی گریبان گیر ما نشود.


میخائیلوف در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص آرایش تیم و مهاجمانش ادامه داد: در اینکه ما فردا با دو مهاجم بازی می کنیم هنوز تصمیم گیری نشده و امروز تصمیم می گیریم، اما هر اتفاقی محتمل است. 


وی در مورد مصدوم های تیم عنوان کرد: دو مصدوم بزرگ داریم؛ ضمن اینکه تیمور کاپاتزه هم تحت درمان است و سعی می کنیم به این بازی برسد.


سرمربی تیم لوکوموتیو در پایان با درخواست از هواداران ازبکستانی برای حضور در ورزشگاه بیان کرد: از همه دعوت می کنیم به ورزشگاه بیایند تا علاوه بر اینکه به ما کمک می کنند که یک بازی جذاب ارائه دهیم، پول حاصل از بلیت فروشی را به موسسه خیریه بدهیم.

دیدگاه‌ها