کد خبر : 1407946 | 22 فروردين 1396 ساعت 09:00 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ایتالیایی سکوتش را شکست

رانیری: بازیکنان لستر به من خیانت نکردند

کلودیو رانیری، سرمربی سابق لسترسیتی، شایعات در مورد تلاش بازیکنان این تیم برای اخراجش را به شدت رد کرد.​​​​​​​

رانیری: بازیکنان لستر به من خیانت نکردند

به گزارش "ورزش سه"، رانیری که سال گذشته با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت های این فصل اخراج شد. گفته می شود پیش از اخراج او، گروهی از بازیکنان لستر با مالکان باشگاه جلسه داشتند و خواستار اخراج این مربی ایتالیایی شدند اما او تاکید کرد که چنین موضوعی را قبول ندارد.

 

او به اسکای اسپورتس گفت:" شایعاتی که می گوید بازیکنان با مالکان لسترسیتی در مورد اخراج من صحبت کردند، باور ندارم. نمی توانم باور کنم که بازیکنان تیر خلاص من را زدند. نه، نه، نه.

 

شرایط راحتی نبود. می دانستم که سال بعد از قهرمانی، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. بازیکنان باید ذهن شان را آماده می کردند. لستر تیمی نبود که برای رقابت در بالاترین سطح عادت داشته باشد. ما یک تیم کوچک بودیم.

 

باید آرامش مان را حفظ می کردیم. بازیکنان چیزی کاملا متفاوت را تجربه می کردند. در اردوی پیش فصل، آنها با تیم های بزرگی بازی کردند و به همه جای دنیا رفتند."

 

 

1192121

 

 

البته رانیری تایید کرد که افرادی در داخل باشگاه لستر برای اخراجش تلاش کرده بودند:" شاید یک نفر پشت این قضیه بود. من سال قبل هم کمی مشکل داشتم اما قهرمان شدیم. شاید امسال که خوب نتیجه نگرفتیم، این افراد بیشتر تلاش کردند.

 

چه کسانی بودند؟ من آدم وفاداری هستم. آنچه باید بگویم را روبروی آنها می گویم."

 

آخرین حضور رانیری روی نیمکت لسترسیتی، شکست 2-1 مقابل سویا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بود و پس از اخراج او، لستر با کرگ شکسپیر در 6 دیدار پیاپی به پیروزی رسید.

 

" فکر می کنم دیدار مقابل سویا نقطه عطف بود. من دیدم که بازیکنان در نیمه دوم مبارزه کردند و با هم متحد بودند. وقتی در راه بازگشت به خانه بودم، فهمیدم اخراج شدم. این برای من شوکه کننده بود و برای خیلی های دیگر.

 

لستر برای تمام زندگی ام در قلب من می ماند زیرا من در فوتبال اروپا هرگز جام نبرده بودم. سه بار نایب قهرمان شده بودم. این بار با لستر به جام رسیدم و هواداران همیشه در قلب من خواهند بود. می خواهم از همه هواداران تشکر کنم."

دیدگاه‌ها