کد خبر : 1408025 | 22 فروردين 1396 ساعت 15:26 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک عراقی حلالیت طلبید و پشیمان شد

کرار دوباره همه را سرکار گذاشت!

هافبک عراقی تیم تراکتورسازی در ادامه بدقولی‌ها و حاشیه‌سازی‌هایش تصمیم به جدایی گرفته بود اما حالا پشیمان شده است.

کرار دوباره همه را سرکار گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های گذشته هر بار نام کرار جاسم می‌آید،‌ ناخودآگاه جنجال‌های پرتعدادش به نظر می‌رسد. هافبک عراقی که در سال 89 با پیراهن تراکتورسازی به فوتبال ایران معرفی شد و در دو مقطع نیز پیراهن استقلال را برتن کرد، همواره حاشیه‌هایی ایجاد کرده که باعث شده بسیاری از او ناراحت شوند. حتی در مقطعی او از حضور در فوتبال ایران منع شد اما دوباره برگشت و در لیگ شانزدهم برای تراکتورسازی به میدان رفت.


کرار اگرچه در لیگ شانزدهم نسبت به گذشته کمترین حاشیه‌ها را داشته است اما چند باری با اعتراض‌های شدید خود در بازی‌های تراکتورسازی سوژه شده است. آخرین جنجال او به بازی با صبای قم در هفته بیست و ششم لیگ برتر برمی‌گردد که از زمین بازی اخراج شد. او پس از بازی از سوی کمیته انضباطی با محرومیت دو جلسه ای مواجه شد و با توجه به محرومیت ناشی از اخراج در 3 بازی آینده تیمش در لیگ برتر حضور نخواهد داشت. از سوی دیگر کرار به دلیل اخراج در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در فینال این رقابت‌ها نیز غایب است و نمی‌تواند به میدان برود. بر این اساس او در لیگ شانزدهم فقط یک بازی دیگر مقابل نفت تهران برای تراکتورسازی انجام خواهد داد.


این اتفاقات سبب شد تا کرار در تمرین روز یکشنبه تراکتورسازی از مسئولان باشگاه خواهان دریافت رضایت‌نامه شود. این درخواست کرار در تمرین روز گذشته نیز بار دیگر مطرح شد اما قلعه‌نویی به او اعلام کرد فعلا به تمرین ادامه دهد تا در روزهای آینده درباره‌اش تصمیم‌گیری شود. کرار دیروز با تراکتور تمرین کرد اما در پایان تمرین اتفاق جالبی رخ داد؛ او نزد قلعه‌نویی و سایر اعضای تیم رفت و از آنها حلالیت طلبید. کرار حتی خطاب به قلعه‌نویی اعلام کرد به دلیل شرایط خانوادگی‌اش نمی‌تواند در ایران بماند و باید برود. سرمربی تراکتور نیز وقتی اصرار هافبک عراقی برای رفتن را دید، مانعش نشد و برایش آرزوی موفقیت کرد. این اما پایان ماجرا نبود!


هنوز چند ساعت از حلالیت طلبیدن کرار نگذشته بود که او پشیمان شد و در پستی اینستاگرامی رفتاری عجیب از خود بروز داد. او این بار حرف از ماندن در تراکتورسازی زد: «از این تیم ستاره شدم، در این تیم هم خاموش خواهم شد. منت این پیراهن را باید کشید، دست هواداران باغیرتش را باید بوسید. تا پای جانم، تا حد توانم و تا آخر فوتبالم خواهم ماند و خواهم جنگید. یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تراکتور.»


کرار در حالی حرف از ماندگاری زد که دو روز برای دریافت رضایت‌نامه اش از تراکتورسازی با همه مسئولان این تیم دیدار کرده بود. اینکه چه اتفاقاتی رخ داده که کرار از تصمیمش منصرف شده مشخص نیست اما چیزی که مشخص است چندان هم نباید به تصمیم او مطمئن باشیم، شاید در آینده‌ای نزدیک کرار باز هم تصمیم جدیدی درباره حضورش در فوتبال ایران بگیرد. شاید او همه را سر کار گذاشته است.

دیدگاه‌ها