کد خبر : 1408214 | 23 فروردين 1396 ساعت 11:05 | 40.8K بازدید | 4 دیدگاه

دو فینال حساس و روزهای شلوغ یادگار

اتحاد بی سابقه فوتبال تبریز علیه سرخابی‌ها

فوتبال تبریز در دو هفته آینده لیگ برتر میزبان دو تیم بزرگ تهرانی است؛ دیدارهایی که هواداران زیادی را به ورزشگاه یادگار می کشاند.

اتحاد بی سابقه فوتبال تبریز علیه سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، قبل از بازی هفته بیست و ششم گسترش فولاد و استقلال بود که هواداران فوتبال تبریز کمپین هایی را ایجاد کردند تا در 3 بازی تیم های تبریزی مقابل استقلال و پرسپولیس به حمایت از گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتورسازی بپردازند. در دیدار گسترش  و استقلال این مساله شکل عملی به خود گرفت و تعداد زیادی از تبریزی ها که اکثرا هوادار تراکتورسازی بودند، به ورزشگاه بنیان دیزل رفتند و از گسترش فولاد حمایت کردند. همین مساله سبب شد تا برای نخستین بار در طول لیگ شانزدهم صندلی های ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد پر شود. همین مساله طبق قول و قرار هواداران تبریزی در بازی ماشین سازی و پرسپولیس و تراکتورسازی و استقلال نیز رخ خواهد داد.


از مدت ها قبل هواداران تبریزی و به خصوص هواداران تراکتورسازی اعلام کرده بودند روز 26 فروردین ماه برای حمایت از ماشین سازی به ورزشگاه یادگار می روند. دیدار ماشین سازی و پرسپولیس برای هردو تیم اهمیت زیادی دارد؛ شاگردان فرهاد کاظمی در این مسابقه آخرین امید خود برای بقا در لیگ برتر را جست و جو می کنند و هر نتیجه ای غیر از پیروزی سقوط ماشین سازان را در پی دارد. از سوی دیگر پرسپولیس نیز بسیار دوست دارد قهرمانی اش را در تبریز با پیروزی مقابل ماشین سازی قطعی کند تا با خیالی آسوده بازی های بعدی را ادامه دهد. همین مساله باعث شده تا هواداران تبریزی قصد حضور در ورزشگاه یادگار برای حمایت از ماشین سازی را کنند. بی تردید تعداد زیادی از هواداران روز شنبه به یادگار امام(ره) می روند و به تشویق سبزپوشان تبریزی می پردازند. این را می شود از تحرکات تبریزی ها در فضای مجازی به خوبی متوجه شد.


دیدار بعدی که هواداران زیادی را به ورزشگاه یادگار می کشاند، بازی تراکتورسازی و استقلال است. جنگ نایب قهرمانی لیگ برتر در هفته بیست و هشتم برگزار می شود. تراکتور که دو هفته است رده دوم را به استقلال داده، امیدوار است به شرایط خوب برگردد و بازی با استقلال را می توان یک فینال برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر توصیف کرد. شاگردان امیر قلعه نویی بازی رفت را در تهران به سود خود به پایان بردند و همین موضوع انگیزه ای است برای اینکه هواداران تراکتور به حمایت از تیمشان مقابل آبی پوشان بپردازند. با توجه به شرایط موجود پیش بینی ها درباره جذاب شدن بازی تراکتور و استقلال بیراه نیست. دیداری که امیر قلعه نویی با وجود کمبود بازیکن هرگز به نتیجه ای غیر از برد راضی نمی شود. البته این را هم باید در نظر بگیریم که استقلال کنونی با تیمی که در نیم فصل اول در آزادی مغلوب تراکتور شد، متفاوت است و حریف خطرناکی برای تراکتور به حساب می آید.

دیدگاه‌ها