کد خبر : 1408241 | 23 فروردين 1396 ساعت 12:43 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مومنی: در آسیا متفاوت از لیگ بازی می‌کنیم

هافبک تیم استقلال‌خوزستان می‌گوید با پیروزی مقابل سایپا باخت لخویا را به فراموشی می‌سپارند.

مومنی: در آسیا متفاوت از لیگ بازی می‌کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی درباره دیدارشان با لخویا گفت: بازی خوبی مقابل لخویا داشتیم اما حیف که بدون امتیاز از قطر برگشتیم. این نتیجه در حالی رقم خورد که ما فرصت گلزنی‌ و جبران گل خورده را داشتیم و می‌توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم یا حداقل تساوی به دست بیاوریم. 


وی در ادامه افزود: اگر کم اشتباه می‌کردیم قطعا اجازه نفوذ به حریف نمی‌دادیم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری را به حساب خودمان واریز کنیم. با این حال ناامید نیستیم و هنوز فرصت جبران و شانس صعود به مرحله بعد داریم. 


او در پاسخ به این سوال که شکست مقابل سیاه جامگان روی نتیجه این دیدار تاثیرگذار بوده گفت: بعید می‌دانم چون شرایط لیگ ایران با جام باشگاه‌های آسیا خیلی متفاوت است. تمام بچه‌ها با جان و دل بازی کردند که متاسفانه تلاش‌شان برای کسب امتیاز به ثمر ننشست. با وجود مشکلات مالی و تاثیر آن روی تیم بازیکنان استقلال‌خوزستان بی‌توجه به این موضوع با غیرت بازی می‌کنند.


وی در خصوص دیدار هفته بیست‌وهفتم‌شان مقابل سایپا و تاثیر شکست در قطر هم خاطرنشان کرد: تمام فکرمان بعد از دیدار لخویا به لیگ است ان‎شاءالله با ریکاوری و تمرینات خوب بتوانیم در بازی با سایپا برنده میدان باشیم. سایپا از تیم خوبی بهره می‌برد اما ما فقط و فقط برای برد به زمین می‌رویم چون با پیروزی مقابل سایپا باخت لخویا را به فراموشی می‌سپاریم و می‌توانیم با 3 امتیاز این بازی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشیم. شرایط در روزهای پایانی لیگ خیلی سخت است و باید در این 3 بازی بهترین عملکرد و بازیمان را به نمایش بگذاریم تا در پایان حداقل سهمیه کسب کنیم.  


مومنی در رابطه با آنکه با وجود مشکلات مالی استقلال‌خوزستان در پایان فصل در کنار این تیم می‌ماند یا خیر می‌گوید: اکنون برای پاسخ به این سوال زود است باوجود آنکه پایان فصل بازیکن آزاد هستم و شرایط در استقلال‌خوزستان در یک فصل اخیر سخت گذشت اما باز آخر فصل به این موضوع فکر که کجا  خواهم کرد فکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها