کد خبر : 1408256 | 23 فروردين 1396 ساعت 13:29 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

میشل لادروپ در نقش مجید جلالی

برانکو ایوانکوویچ در سومین تقابل خود مقابل سرمربی دانمارکی نماینده قطر نیز موفق به شکست او نشد.

به گزارش "ورزش سه"،  سرمربی دانمارکی الریان قطر، سومین تقابل خود با برانکو ایوانکوویچ را نیز بدون شکست پشت سر گذاشت تا سرمربی دانمارکی پرسپولیس در پایان 270 نبرد با او موفق به چشیدن طعم پیروزی نشود.


اولین تقابل این دو مربی روی نیمکت پرسپولیس و لخویا بود؛ جایی که برانکو تیم در آستانه‌ی صعود را در اختیار گرفت و البته در دوحه موفق به پیروزی مقابل لخویا که آن زمان لادروپ را روی نیمکت خود می دید نشد و با سه گل شکست خورد. 

 

1192432


تقابل بعدی دو مربی یک سال بعد اتفاق افتاد. الریان با لادروپ اینبار در دوحه بار دیگر برانکو و تیمش را با سه گل بدرقه کرد و در تهران نیز علیرغم حملات پردامنه و فشار زیادی که سرخپوشان به حریف وارد کرده بودند با خوش شانسی موفق به کسب امتیاز شدند و با تساوی تهران را ترک کردند تا برانکو نتواند لادروپ را شکست دهد و اکنون صعودش به مرحله بعدی با اما و اگر همراه شود.


برانکو که از زمان حضورش در پرسپولیس رکوردها و طلسم‌های زیادی را به همراه سرخپوشان شکسته، برابر لادروپ نیز همچون مجید جلالی دچار طلسم شده است. طلسمی که در تقابل با مجید جلالی در چهارمین نبرد دو مربی شکسته شده و اکنون باید دید فرصتی دوباره برای جبران این اتفاق برای برانکو مهیا خواهد شد و او بار دیگر مرد دانمارکی را دیدار خواهد کرد یا قرعه دیگری به نامش خواهد خورد.

 

1192433

دیدگاه‌ها