کد خبر : 1408298 | 23 فروردين 1396 ساعت 16:04 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن را به شدت دوست دارم

محمدزاده: تبریزی 3، 4 گل تا آخر لیگ می‌زند

مدافع ذوب‌آهن با گلزنی مقابل بنیادکار استارت پیروزی تیمش در این بازی را زد.

محمدزاده: تبریزی 3، 4 گل تا آخر لیگ می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده درباره بازی با بنیادکار اینطور گفت: این بازی برای ما خیلی حساس و نفس‌گیر بود. اگر نتیجه نمی‌گرفتیم مطمئنا نمی‌توانستیم از گروهمان صعود کنیم، خدا را شکر با تلاش تمام بچه‌ها و مجموعه ذوب‌آهن توانستیم این 3 امتیاز را بگیریم و دوباره به کورس بازگردیم. 


او درباره گلزنی‌اش در این بازی خاطرنشان کرد: این اولین گلم در این فصل بود در صورتی که هر سال حداقل دو یا سه گل به ثمر می‌رساندم که این فصل به آن صورت موفق به گلزنی  نشدم. البته نباید فراموش کرد که در یکی، دو گل تیمم تاثیرگذار بودم و همین موجبات خوشحالی‌ام را فراهم کرد. 


وی در خصوص عملکردشان در لیگ‌برتر و جبران آن نتایج می‌گوید: در لیگ دیگر جایی برای اشتباه نداریم، در این چند بازی باید تلاش کنیم تا جایگاهمان را حفظ و سعی کنیم تا فاصله امتیازی‌مان را با سایر رقبا بیشتر کنیم.  معتقدم دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نیست. باید تمام توان و تمرکزمان را بگذاریم تا بهترین نتیجه را از بازی‌های باقیمانده بگیریم.


محمدزاده اضافه کرد: در دور برگشت همه بازی‌ها سخت است چون یکسری تیم‌ها می‌خواهند از سقوط فرار کنند و یکسری برای کسب سهمیه و حضور در جمع تیم‌های بالای جدول می‌جنگند. هیچ تیمی در این بازی‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهد، هر 4 بازی‌مان سخت است و تمام حریفانمان قابل احترام هستند اما ما سعی می کنیم جایگاهمان را حفظ کنیم .


مدافع ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قصد جدایی از این تیم را در پایان فصل ندارد گفت: یکسال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارم اگرچه تیمم به شدت دوست دارم و اینجا احساس خوبی دارم و با آرامش دارم کارم را انجام می دهم. 


محمدزاده درباره گلزنی مرتضی تبریزی و شکستن طلسمش در بازی خاطرنشان کرد: مرتضی یکی از صمیمی‌ترین دوستان من است. آدم خرافاتی‌ای نیستم اما از زمان حضورش در برنامه نود دیگر نتوانست به گل برسد(باخنده)! مرتضی یک تمام کننده واقعی است و اگر موقعیت گل داشته باشد قطعا آن را به گل تبدیل می‌کند ولی در کل باید بگویم که او بعد از حضورش در برنامه نود توقعات را از خود بالا دید و خیلی به خودش سخت گرفت و بدنش فشار زیادی را متحمل شد. او هم از نظر فیزیکی، هم سرزنی و هم شوت‌زنی جزو بازیکنان خوب فوتبال ماست امیدوارم بعد از گلزنی در این بازی در این 4 بازی باقیمانده بتواند با صلاحدید کادرفنی و حضورش در بازی‌ها فاصله خودش را با برترین گلزنان لیگ کم کند حداقل 3، 4 گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها