کد خبر : 1408332 | 23 فروردين 1396 ساعت 18:50 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب قبل از عید به ما ضرر زد

خرمگاه: قبول دارم برابر لوکوموتیو خوب نبودیم

مربی استقلال قبول دارد که تیمش در بازی با لوکوموتیو شرایط خوبی را نداشت.

خرمگاه: قبول دارم برابر لوکوموتیو خوب نبودیم

محمد خرمگاه در این باره به ورزش سه گفت: من هم قبول دارم ما در بازی برابر لوکوموتیو نمایش همیشگی خود را نداشتیم. ما قبل از عید در تمریناتمان تعطیلی داشتیم و در شروع سال جدید هم تمریناتمان را تعطیل کردیم و این موضوع از نظر روحی و بدنی به ما ضربه زد. البته ما در بازی با لوکوموتیو بسیار بهتر از بازی با گسترش فولاد بازی کردیم و این موضوع خیلی خوشحال کننده است.


او ادامه داد: خدا را شکر در این بازی موفق شدیم گل بزنیم و البته دو موقعیت گلزنی هم از دست دادیم و در کل فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم و البته نمایشی که در این بازی داشتیم نمایش خوبی بود.


مربی استقلال در مورد اینکه استقلال بهترین تیم در بین تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است هم گفت: من فکر می کنم رمز موفقیت همدلی است. شما ببینید که این بازیکنان با دست خالی و بدون اینکه پولی گرفته باشند برای عشق شان که هواداران هستند زحمت می کشند و فکر می کنم استقلال باید به حضور چنین بازیکنانی به خود ببالد.


او در مورد شانس صعود استقلال به عنوان صدرنشین هم گفت: صد در صد ما شانس داریم. ما 3 کل به التعاون زدیم و لوکوموتیوی را شکست دادیم که موفق شده بود الاهلی را شکست بدهد. قطعا صدرنشینی در گروه برای ما دور از دسترس نیست.


خرمگاه در مورد شانس قهرمانی استقلال برای فصل آینده هم گفت: ما الان بهترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و مطمئنا با این تیم می توانیم فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها