کد خبر : 1408628 | 25 فروردين 1396 ساعت 14:25 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای TV3

سه بازیکن بارسا، هدف اصلی انتقادات انریکه

در برنامه فوتبال توتال TV3 فاش شد که لویئس انریکه پس از شکست سنگین از یوونتوس، به سه بازیکن خود بیش از دیگر بازیکنان تاخته است.

سه بازیکن بارسا، هدف اصلی انتقادات انریکه

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 3-0 از یوونتوس باعث شد تا بارسا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی به شکل بی سابقه ای به انتقاد از ستاره های تیمش پرداخت که البته این مساله به مذاق بازیکنان بارسا خوش نیامد.

 

 

1191679

 

 

انریکه پس از بازی در رختکن هیچ صحبتی با بازیکنانش انجام نداد و ترجیح داد همه چیز را به اولین جلسه تمرینی موکول کند. چهارشنبه صبح بود که در کمپ خوان گامپر، لوئیس انریکه نیم ساعت در مورد دلایل شکست از یوونتوس صحبت کرد و طبق ادعای TV3، هدف اصلی انتقادات او پیکه، ماسکرانو و نیمار بودند.

 

انریکه از پیکه انتقاد کرد که چرا در سازماندهی دفاع سه نفره خوب عمل نکرده است. او خطاب به ماسکرانو نیز گفت که خدای من، اشتباهات فردی تا کجا، واقعا از تو ناامید شدم. سرمربی بارسا از نیمار نیز انتقاد کرد که تحرکش نسبت به بازی های قبلی کمتر بود و شعاع حرکتی اش را گسترش نمی داد. او در چند نوبت نیز پست خود را خالی کرد که این موضوع نیز با واکنش منفی انریکه روبرو شد.

 

بارسلونا خود را برای مصاف حساس فردا برابر سوسیداد مهیا می کند که پیروزی در آن برای زنده نگاه داشتن امیدها به قهرمانی لالیگا بسیار مهم است.

دیدگاه‌ها