کد خبر : 1408710 | 25 فروردين 1396 ساعت 20:25 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: امتیازات مفتی را از دست دادیم

سعداوی معتقد است تیمش بدشانس بوده و می توانسته در بازی امروز پیروز شود.

سعداوی: امتیازات مفتی را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی در کنفرانس خبری  پس از تساوی 2 - 2 تیمش در برابر نفت تهران گفت:

 

به دایی تبریک می گویم
 قبل از اینکه به بازی بپردازیم، باید به دایی به خاطر مسائلی که در مصاحبه‌هایش اعلام می‌کند و مشکلاتی که در تیم نفت وجود دارد، تبریک بگویم. از این جهت که اگر بتوانید با این همه مشکل تیمی اینچنینی را جمع و جور کرده و آماده کنید، جای تبریک دارد. تیمی که مهره‌هایی را در اختیار دارد که هر کدام از آنها می‌توانند هر لحظه نتیجه یک بازی را تغییر بدهند.

 

در نیمه دوم برنامه داشتیم
از هوادارانمان به خاطر تشویق‌هایی که کردند تشکر می‌کنم. بازی متعادلی در نیمه اول دیدیم در نیمه دوم برنامه داشتیم. سهم ما بر اساس خلق موقعیت و ... از حریف بهتر بود. به بازیکنان جوانمان تبریک می‌گویم که آنقدر شجاعانه بازی کردند. بازی جانداری را ارائه کردیم. آینده فولاد متعلق به این جوانان است. روی نیمکت به جز سه بازیکن سایر نفرات زیر 20 سال بودند.

 

امتیازات مفتی را از دست دادیم
 بازی امروز بسیار جذاب بود. از نتیجه نارحتیم با وجود اینکه مشکلات زیادی که داشتیم با برنامه ریزی آمدیم. یک مقدار بد شانس بودیم اما اگر شانس یاری می‌کرد سه امتیاز را می‌گرفتیم. متاسفانه امتیازات مفتی را از دست می‌دهیم. سه بازی دیگر داریم و با این جوانان جویای نام تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم تا روزهای خوبی با این جوانانمان رقم بزنیم.

 

خوزستان مهد فوتبال ایران است
از سوال خوبی که مطرح کردید تشکر می‌کنم. خیلی حساس و ریز روی اتفاقات کشور نگاه می‌کنید. خوزستان مهد فوتبال ایران است. این جوان‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند. فصل قبل فولاد با مشکلات متعددی روبرو بود. همه اتفاقات قرار بود در یک فصل رخ دهد. با آن استراتژی و برنامه مدونی که مدنظر باشگاه است امیدواریم باز هم برگردیم و خودمان را به عنوان یک قطب معرفی کنیم اما برای این کار نیاز به صبر و حوصله داریم. آکادمی قوی داریم اگر یک مدیریت خوب و با برنامه داشته باشیم می‌توانیم خیلی زود روزهای خوبی را رقم بزنیم و به جایگاه شایسته باشگاه فولاد باز گردانیم.

دیدگاه‌ها