کد خبر : 1408846 | 26 فروردين 1396 ساعت 13:32 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی‌ها در یک قدمی صدر گلسازها

کاوه و مسلمان به مبعلی می‌رسند؟

با ناکامی ایمان مبعلی در دیدار برابر تیم سابق، باید دید در دیدار امروز تیم های استقلال و پرسپولیس، کاوه رضایی و محسن مسلمان موفق می شوند خود را به این بازیکن برسانند.

به گزارش"ورزش سه"، ایمان مبعلی، مهندس سابق تیم های فولاد، استقلال خوزستان و استقلال تهران در بازی هایی که برابر تیم های سابق خود به انجام رسانده همیشه درخشیده است. او برابر استقلال خوزستان درخشید، گل زد و پاس گل داد، در بازی رفت برابر فولاد و در حالی که از ابتدا در ترکیب تیمش نبود پاس گل اول تیمش را ارسال کرد، دیداری که با نتیجه 4-2 به سود فولاد به پایان رسید. البته ایمان روز گذشته در نبرد برابر تیمی که او را به فوتبال ایران به طور جدی معرفی کرد نتوانست گل بزند یا پاس گل بدهد، اما هنوز با 8 پاس گل، بهترین گلساز لیگ برتر ایران است.

 

1192964


ناکامی مبعلی در دیدار روز گذشته باعث شد تا رقبای وی در تیم های پرسپولیس و استقلال انگیزه رسیدن به صدر جدول بهترین گلسازهای لیگ را به دست بیاورند، بازیکنانی که هرکدام از آنها 7 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رسانده اند در بازی برابر تیم های ماشین سازی و صبا مترصد ارسال پاس گل دیگری هستند و باید دید در دیدارهای امروز این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟

دیدگاه‌ها