کد خبر : 1408975 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:17 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی مبارک هواداران؛

مسلمان: آرزوی هادی نوروزی را برآورده کردیم

هافبک جوان و موفق سرخپوشان قهرمانی فصل شانزدهم را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت و از اینکه موفق شدند آرزوی کاپیتان ابدی‌شان را تحقق بخشند ابراز خوشحالی کرد.

مسلمان: آرزوی هادی نوروزی را برآورده کردیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان که به دلیل دریافت کارت زرد، دیدار هفته آینده این تیم را برابر پدیده مشهد از دست داد در خصوص نتیجه حاصل شده در جدال برابر ماشین سازی که منجر به قهرمانی آنها شد گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با پیروزی برابر حریف خود به قهرمانی دست پیدا کنیم. این قهرمانی را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.


هافبک پرسپولیس که در این دیدار مورد اهانت هواداران قرار گرفته بود در خصوص اتفاقات و حواشی این جدال گفت: اگر تماشاگران به ما فحاشی می‌کردند ایرادی نداشت و تحمل می‌کردیم اما متاسفانه عده‌ای از آنها به مرحوم هادی نوروزی فحاشی کردند که او دستش از دنیا کوتاه است.


وی با ابراز خوشحالی بابت قهرمانی و تحقق آرزوی هادی نوروزی گفت: مرحوم نوروزی سال گذشته آرزو داشت که پرسپولیس قهرمان لیگ شود و ما حالا آرزوی او را محقق کردیم. این هدیه را به روح او و تمام هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و باید بگویم از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم.

دیدگاه‌ها