کد خبر : 1408981 | 26 فروردين 1396 ساعت 20:21 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: زور ما به ذوب آهن نرسید

مجید جلالی سرمربی پیکان با لحنی ناراحت بعد از شکست مقابل ذوب اعلام کرد حریف از آنها کاملا بهتر کار کرده است .

جلالی: زور ما به ذوب آهن نرسید

به گزارش "ورزش سه"، او در این مصاحبه درباره روند نزولی تیم در نیم فصل دوم با حوصله توضیح داد و دلایل این مسئله را برشمرد .


ذوب از ما بهتر بود
ما همه تلاشمان را کردیم و سعی کردیم خوب بازی کنیم اما واقعا باید بگویم که ذوب آهن برخلاف انتظار ما و باتوجه به نمایش دیدارهای هفته های گذشته این تیم امروز بهتر از همیشه بازی کرد و زور ما به آنها نرسید در صورتی که ما هم تمام توانمان را گذاشتیم. در طول این بازی ها و فصل همیشه سعی کردیم خوب کار کنیم و هیچ زمان بازی منفی ای نداشتیم هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم نتیج خوبی بگیریم اما امروز جز معدود بازی هایی بود که حریف بهتر از ما بازی کرد. شاید ما در طول این فصل تنها 2 بازی اینطور داشتیم.


هنوز آسیایی نیستیم
می دانم که بازیکنانم در این بازی زحمت کشیدند و دوست داشتند به موفقیت بزرگی برسند اما شاید هنوز برای اینکه  به یک تیمی که می خواهد سهمیه آسیایی کسب کند تبدیل شویم باید اقدامات بیشتری داشته باشیم، تمرینات قوی تری کنیم که زمان شاید بتواند این فرصت را برای ما ایجاد کند.در این بازی بچه ها تمام تلاششان را داشتند اما اذعان دارم که حریف بهتر از ما بود.


چرا امسال نتایج برگشت ؟
شما وقتی می خواهید راجع به یک مربی درباره کار یا  عملکرد فنی اش  به قضاوت بنشینید نباید به یک سال یا دو سال کارنامه کاری او بسنده کرد. بیش از 30 سال است که مربیگری می کنم و در طول این مدت شاید 3 بار در دور برگشت عملکردم خوب نبوده و البته این موضوع مهمی است؛ از این 3 سال 2 سالش همین دو سال آخر بوده است. سال گذشته در زمانم مربیگری ام در سایپا دلایل کاملا قانع کننده ای برای نتیجه نگرفتنم در دور برگشت دارم؛ شرایط کاری ام اصلا با آرامش نبود در صورتی که اینجا وضعیت فرق می کند. نمی دانم چرا در نیم فصل دوم نتوانستیم نتیجه بگیریم، شاید بار اضافه می خواستیم روی تیم بگذاریم و ما از ابتدا به بچه ها گفتیم که می خواهیم در لیگ بمانیم و بعد تصمیم بر این شد آسیایی بگیریم. شاید فشاری که روی آنها ایجاد شد نتیجه را اینگونه رقم زد.  90درصد بازیکنان تیم پیکان هم قراردادشان یک ساله است و همه این ها می تواند برای یک تیم ایجاد چالش کند. من سعی می کنم روی کار خودم هم متمرکز شوم چون برای خودم هم قابل هضم نیست که چرا اینطور در نیم فصل دوم گل می خوریم. در تمام تمرینات، جابجایی بازیکن و ... روی این نقیصه فکر کرده ایم و نمی دانم چطور می شود که این اتفاق رقم می خورد. امیدوارم در این چند بازی باقی مانده بتوانیم این مشکل را حل کنیم تا درباره کار خودم قضاوت بهتری داشته باشم.


کیفیتمان افت نکرد اما ...
در نیم فصل اول چهارم شدیم و نتیجه ای فوق تصور  برای ما،  باشگاه  و همه کسانی که در فوتبال هستند بود. اما در نیم فصل  دوم از نظر کیفیت بازی ما واقعا تفاوت چندانی با نیم فصل اول نداریم و زیاد گل خوردیم. شاید علت این موضوع ایجاد توقعی است که ما از بچه های تیم داشتیم که احتمالا فشار زیادی روی آنها فراهم آورده و از سوی دیگر  کسب سهمیه فشار روانی به بازیکنان پیکان داد که خب به طبع روی روند کاری آنها در نهایت تاثیرگذار شد.

 

دیدگاه‌ها