کد خبر : 1409039 | 26 فروردين 1396 ساعت 21:52 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون

منچسترسیتی با ارائه یک نمایش حساب شده موفق شد در خانه ساوتهمپتون به پیروزی برسد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر برگردد.

پیروزی پرگل منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول این دیدار نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما در نیمه دوم سه بار توسط ونسان کمپانی، لروی سانه و سرخیو آگوئرو به گل رسیدند و سه امتیاز باارزش این دیدار را از آن خود کردند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

 

برتری سیتی ادامه داشت اما این ساوتهمپتون بود که می توانست در دقیقه 15 به گل برسد اما ضربه دوشان تادیچ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه آبی های شهر منچستر همچنان به برتری شان ادامه دادند و در مقابل تیم میزبان به دنبال زدن گل روی ضدحملات بود اما در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و این بار تنها بعد از 10 دقیقه، این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ونسان کمپانی زودتر از بازیکنان حریف ضربه سر را زد و آبی ها را پیش انداخت.

 

 

1193192

 

 

بعد از این گل هم برتری سیتی ادامه پیدا کرد و کمپانی می توانست در دقیقه 61 گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

حملات سیتی ادامه داشت و این تیم چند موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد تا اینکه در فاصله 3 دقیقه، دو بار دیگر دروازه ساوتهمپتون را باز کرد.

 

 

1193211

 

 

ابتدا در دقیقه 77 روی یک ضدحمله سریع، دی بروین با فرار از تله آفساید خود را به محوطه جریمه رساند و پاس عرضی او را لروی سانه به راحتی وارد دروازه کرد.

 

 

1193210

 

 

پس از آن در دقیقه 80 بود که این بار هم دی بروین در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را آگوئرو با ضربه سر تبدیل به گل کرد. در دقایق پایانی ساوتهمپتون تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام نداد و سیتی با همان سه گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها