کد خبر : 1409124 | 27 فروردين 1396 ساعت 13:14 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مویس: عملکرد من و مورینیو تفاوت چندانی نداشت

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد معتقد است که اگر او هم مثل مورینیو می‌توانست در مقاطع میانی فصل جام کسب کند، شاید سرنوشتش تغییر می‌کرد.

مویس: عملکرد من و مورینیو تفاوت چندانی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امروز میزبان چلسی در الدترافورد خواهد بود و این در حالیست که آنها در رده ششم جدول قرار گرفته اند. با این حال تیم مورینیو پیش از این قهرمان جام اتحادیه شده بود و در لیگ اروپا نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارد. مویس که با قراردادی 6 ساله جانشین فرگوسن شد، نتوانست هواداران تیم را راضی کند و در نهایت با فشار هواداران از تیم اخراج شد. حال او معتقد است که اختلاف عملکرد او و مورینیو اندک بوده و تفاوت چندانی بین او و مورینیو وجود ندارد.

 

1193290

 

 

او گفت:"در منچستریونایتد باید جام برد و ژوزه مورینیو خیلی سریع این کار را کرد. من در پنالتی ها به ساندرلند باختم و از نیمه نهایی حذف شدم. چیزهای کوچک هست که می‌توانند تغییرات بزرگ ایجاد کنند.

 

در حال حاضر راجع به این موضوع صحبت می‌کنم، اگربه چیزهای کوچکی در مسیر حرکتمان دست بیابیم، ممکن است همه چیز را تغییر دهیم. ولی فکر می‌کنم پیروزی در باشگاهی مثل یونایتد اتفاق بزرگی است. باید پیروز شد. آنها هر سال با تیم های بزرگ رقابت می‌کنند. هر مربی که سرمربی باشگاه شده، به کمی زمان نیاز دارد تا باشگاه و بزرگی اش را درک کند."

دیدگاه‌ها