کد خبر : 1409226 | 27 فروردين 1396 ساعت 19:36 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات مبهم شیعی در مورد جلالی

محمود شیعی سرمربی تیم پیکان ادامه کار جلالی در این تیم را منوط به جلسه مجمع باشگاه و تصمیمات آنها می داند.

اظهارات مبهم شیعی در مورد جلالی

به گزارش "ورزش سه" تیم پیکان پس از اینکه موفق شد همراه با علیرضا مرزبان جواز حضور در مسابقات لیگ شانزدهم را به دست بیاورد، مجید جلالی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و در نیم فصل اول هم موفق به کسب بهترین نتایج یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شد. اما شرایط برای جلالی و شاگردانش در نیم فصل دوم زیاد خوب پیش نرفت و آنها با عملکرد بی ثبات به خصوص در خط دفاعی شرایط دشواری پیدا کردند. با این حال پیکان هنوز در میان تیم هایی قرار دارد که در تعقیب مثلث بالانشین لیگ هستند و در مجموع نتایج خوبی را کسب کرده است.


در هفته های اخیر زمزمه هایی مبنی بر ناراحتی هیئت مدیره پیکان از نتایج این تیم شنیده می شد و امروز محمود شیعی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آینده نیمکت این تیم گفت: «در این خصوص این موضوع باید مجمع باشگاه تصمیم بگیرد و هر تصمیمی بگیرد، انجام می دهیم؛ اما در مجموع مجید جلالی امسال خوب کار کرده است».


همانطور که صحبت های شیعی نشان می دهد علیرغم حمایت او از جلالی و نتایجی که کسب کرده، هنوز نمی توان با اطمینان از ادامه همکاری جلالی و پیکان گفت و باید منتظر تصمیم مجمع باشگاه در این خصوص بود.

دیدگاه‌ها