کد خبر : 1409306 | 28 فروردين 1396 ساعت 11:44 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای نایب قهرمانی باید استقلال را شکست دهیم

مهدی‌زاده: هرجا قلعه‌نویی بخواهد، بازی می‌کنم

هافبک تیم تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست روز بازی با استقلال به ورزشگاه بیایند و آنها را مورد حمایت قرار دهند.

مهدی‌زاده: هرجا قلعه‌نویی بخواهد، بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی با بردی که مقابل پدیده در مشهد به دست آورد، روحیه از دست رفته اش را به دست آورد و حالا بازیکنان این تیم خود را برای بازی با استقلال آماده می کنند. یکی از بازیکنانی که امسال برای تراکتور به میدان رفته و عملکرد خوبی نیز داشته، محمد رضا مهدی زاده است. مدافعی که در میانه راه به خاطر کمبود بازیکن در تراکتور در پست هافبک تدافعی به کار گرفته شد. مهدی زاده درباره شرایط تیمش بعد از برد مقابل پدیده اظهار داشت: بازی سختی را مقابل پدیده پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بعد از چند هفته پیروز شویم. این پیروزی برای ما بسیار مهم بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.


وی ادامه داد: ما در نیم فصل دوم اتفاقات مختلفی را تجربه کردیم. شرایطی پیش آمد تا نتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم. متاسفم که شانس قهرمانی را از دست دادیم اما باید در بازی های باقیمانده بهترین نتایج را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.


هافبک تراکتورسازی درباره بازی با استقلال عنوان کرد: بازی سختی با استقلال داریم. این بازی شرایط خاص خودش را دارد ولی برای اینکه نایب قهرمانی مان را تثبیت کنیم، باید استقلال را شکست دهیم. بی تردید هواداران هم به ورزشگاه می آیند و حمایت خواهند کرد و انتظاری به غیر از برد از ما نخواهند داشت. امیدوارم سربلند از این بازی بیرون بیاییم.


مهدی زاده درباره اینکه با توجه به محرومیت هادی محمدی احتمال دارد مقابل استقلال در خط دفاع به میدان برود، تاکید کرد: من تابع نظر کادرفنی هستم و در هر پستی که قلعه نویی بخواهد، بازی می کنم. هدفم این است که برای تیمم مثمرثمر باشم.

دیدگاه‌ها