کد خبر : 1409321 | 28 فروردين 1396 ساعت 13:02 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی گزینه اولمان است

مدیرعامل سایپا: با هیچ مربی مذاکره نکردیم

مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد که اگر حسین فرکی تمایل به ادامه همکاری با این باشگاه نداشته باشد، به سراغ گزینه های دیگر می رود.

مدیرعامل سایپا: با هیچ مربی مذاکره نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا در لیگ شانزدهم نتوانست به نتایجی که دلخواهش است، دست پیدا کند و به همین خاطر همواره بحث جدایی حسین فرکی مطرح بوده است. با نزدیک شدن به پایان فصل، گفته می شود باشگاه سایپا مذاکراتی را با چند مربی مثل امیر قلعه نویی، عبدالله ویسی و... انجام داده است؛ با این حال مدیرعامل سایپا چنین موضوعی را رد می کند.


رضا درویش درباره آینده نیمکت سایپا به "ورزش سه" گفت: گزینه اول ما برای سال آینده هم حسین فرکی است؛ قرار است در جلسه ای که با فرکی می گذاریم او برنامه هایش برای فصل آینده را ارائه دهد. برنامه او را به هیات می بریم و اگر مورد موافقت قرار بگیرد، با فرکی ادامه می دهیم. اگر این برنامه مورد موافقت قرار نگرفت و یا خود فرکی تمایلی برای جدایی نداشت، به سراغ گزینه های دیگر می رویم.


وی افزود: باشگاه سایپا همواره به قواعد اخلاقی و حرفه ای پایبند است و تاکنون نه با هیچ بازیکن و نه با هیچ مربی صحبتی انجام ندادیم. مربیانی که نامشان مطرح می شود، همگی جزو مربیان بزرگ ایران هستند و هر باشگاهی آرزو دارد با آنها کار کند ولی ما تا این لحظه با هیچ مربی مذاکره نکردیم و همانطور که گفتم گزینه اولمان فرکی است.

دیدگاه‌ها