کد خبر : 1409522 | 29 فروردين 1396 ساعت 10:51 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانیم برای جشن قهرمانی برد می‌خواهند

شاکری: همیشه مقابل پرسپولیس بهترین بودم

مهاجم پدیده خراسان گفت: اگرچه فصل کم گلی را پشت‌سر می‌گذارم اما همیشه مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌هایم را انجام داده‌ام و این بار می‌خواهم در سه امتیاز تیمم شریک باشم.

شاکری: همیشه مقابل پرسپولیس بهترین بودم

یونس شاکری در آستانه دیدار حساس تیمش با پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار «ورزش سه» گفت: از هم اکنون می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم چراکه قطعا 100هزار تماشاگر پرسپولیس برای حضور در جشن قهرمانی تیم‌شان خواهند آمد و می‌خواهند که با پیروزی و مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر ببرند.


وی افزود: از این حیث که پرسپولیس پس از 9سال مقتدرانه موفق به کسب قهرمانی شد بسیار خوشحالم و به آنها تبریک می‌گویم اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای کسب سه امتیاز به ورزشگاه آزادی خواهیم آمد. این نکته را هم می‌دانیم که ما به مراتب از آنها راحت‌تر بازی می‌کنیم و هیچ استرسی نداریم تا انشاالله بتوانیم هواداران مشهدی پدیده را شاد کنیم.


مهاجم پدیده روند تیمش را رو به رشد خوانده و گفت: پس از 5بازی پیاپی تنها روی اتفاق و یک غفلت به تراکتورسازی باختیم اما در سه روز گذشته تمرینات عالی و پرطراوتی را داشته‌ایم تا برای یک بازی خوب آماده شویم و نشان دهیم که شکست هفته قبل ما کاملا اتفاقی بوده است.


شاکری که به درخشش در این بازی امیدوار است تاکید می‌کند: همیشه بهترین بازی‌هایم را برابر پرسپولیس انجام داده‌ام و خاطرم هست که اولین بار آقای کاظمی مرا که 18سال سن داشتم برابر پرسپولیس در آزادی به میدان فرستاد. امیدوارم این بار اگر با صلاحدید کادر فنی به زمین رفتم بتوانم یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم.


وی علت نوسانات خود در این فصل لیگ‌برتر را اینگونه بیان کرد و گفت: دو سه سالی است هر فصل 4 یا 5 گل بیشتر برای پدیده نمی‌زنم که برایم خوشایند نیست و خودم دنبال این هستم که از این شرایط خارج شوم چراکه قبلا زمانی که در لیگ یک بازی می‌کردم که به مراتب سخت‌تر و فیزیکی‌تر از لیگ‌برتر است یک فصل 14گل زدم و در همین پدیده در لیگ یک در 12بازی 9گل زدم. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آلم برسم.


شاکری در خاتمه شانس آسیایی شدن پدیده را در رخ دادن معجزه دانست و تاکید کرد: اختلاف زیاد شده است و شاید روی کاغذ می‌شود شانس داشت اما وقتی تیم چهارم بالاتر 4امتیاز بیشتر دارد باید منتظر معجزه ماند. با این حال خوشحالم که روند موفقیت‌های ما باعث شد تا تماشاگر مشهدی با استادیوم آشتی کند و در بازی قبل ما که متاسفانه با باخت همراه شد استادیوم مملو از فوتبال دوستان شهرمان شد.

دیدگاه‌ها