کد خبر : 1409568 | 29 فروردين 1396 ساعت 14:25 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

والورده، نزدیک تر از همیشه به نیمکت بارسلونا

ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو خواهان قطع همکاری خود با این باشگاه شده و همین مساله شایعات در مورد پذیرش هدایت بارسا از سوی وی را قوت بخشیده است.

والورده، نزدیک تر از همیشه به نیمکت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه لوئیس انریکه دو ماه پیش خبر از خداحافظی خود با بارسلونا در انتهای فصل داد، گزینه های مختلفی برای جانشینی وی مطرح شده اند که از آن جمله می توان به والورده و خوان کارلوس اونسوئه اشاره کرد.

 

 

1192224

 

 

اونسوئه که دستیار فعلی لوئیس انریکه است، سابقه همکاری با مربیان قبلی بارسا چون رایکارد و گواردیولا را در کارنامه دارد اما طبق ادعای نشریه اسپورت، مسئولان بارسا قصد دارند فصل بعد تیمی با تفکراتی نو بسازند و به همین دلیل اونسوئه فعلا شانس دوم هدایت بارسا محسوب می شود.

 

والورده که چهارمین سال حضورش در بیلبائو را پشت سر می گذارد، در حال حاضر شانس اول مربیگری بارسا در فصل بعد است و طبق ادعای موندودپورتیوو، به مدیران بیلبائو اعلام کرده است که انتهای فصل از این تیم کنار خواهد رفت. او چندی پیش مذاکراتی شفاهی با مسئولان بارسا انجام داد و اکنون منتظر پیشنهاد رسمی بارسلونا است تا در مورد آینده خود تصمیم نهایی را بگیرد.

 

والورده یک قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را برای بیلبائو به ارمغان آورده و تیم او امسال نیز همچون فصل گذشته در آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا قرار دارد.

دیدگاه‌ها