کد خبر : 1409644 | 29 فروردين 1396 ساعت 19:55 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی: برانکو تحت حمایت ماست

جعفر کاشانی ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس به هواداران و پیشکسوتان این تیم گفت: قهرمانی ما ثمره صبوری ارکان باشگاه و تلاش برای بهتر بودن و بهتر شدن است.

کاشانی: برانکو تحت حمایت ماست

به گزارش "ورزش سه" کاشانی ادامه داد هرچند همه شرایط برای رسیدن به باشگاه آرمانی هنوز محقق نشده است اما ارکان باشگاه از مدیریت منسجم تا حمایت هواداران وسرمربی خوب وبازیکنان شایسته توانستند یک رکورد تاریخی برای تیم پرسپولیس به ثبت برسانند.


کاشانی ادامه داد؛ما از روز اول حضور آقای برانکو را مورد تایید قرار داده  وهرچه از زمان گذشت در عقیده مان تغییری ایجاد نشد ولو این که برای حمایت کردن از برانکو متضرر هم نشدیم وبا حضور ایشان صاحب یک مربی  تحصیلکرده بودیم که همان سال گذشته هم قهرمانی واقعی را با او به دست آورده وتنها اسیر بدشانسی ها واشتباهات بودیم ،من امیدوارم شرایط برای تداوم مدیریت باشگاه پرسپولیس مهیا شود .


کاشانی ادامه میدهد:پرسپولیس وفوتبال پاک ،امروز خوشحالند چون بهترین تیم قهرمان شده ودر این مسیر ،تعداد تماشاگران در سال جاری بسیار بالاتر رفته است ،بالا رفتن تعداد تماشاگر، برای پویایی فرهنگ  فوتبال  به طور عام اتفاق فوق العاده ای است، در این راه سهم آقای برانکو بسیار زیاد بوده وایشان  از ابتدا تحت حمایت باشگاه بوده وخواهد بود.


کاشانی در باره حضور برانکو گفت: همین که ایشان با ما قرار داد دارد یعنی این که مورد حمایت ما وباشگاه است ،پس ناراحتی خاصی وجود ندارد وباید گفت گاهی برخی از حرف ها مورد سوء برداشت واقع می شوند .به هر حال امسال با آقای برانکو کار ما ادامه پیدا خواهد کرد.


در گفتگویی از من درباره قرار داد 5 ساله سوال شد ومن گفتم  از آقای برانکو راضی هستیم وبا ایشان یک سال دیگر قرار داد داریم و دوست داریم هر سال به دنبال موفقیت های تازه فضاهای تازه برای تیم بسازیم ،ما وارد راهی شده ایم وشرایطی را تجربه میکنیم که برانکو به ساخت آن کمک کرده است .

دیدگاه‌ها