کد خبر : 1409732 | 30 فروردين 1396 ساعت 10:36 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت تن به تن در جنگ نایب قهرمانی

کیانی- ابراهیمی؛ دوئل 6 های زحمتکش!

دو هافبک تدافعی تراکتورسازی و استقلال نقش تعیین کننده ای در بازی فردای تیمهای خود خواهند داشت.

کیانی- ابراهیمی؛ دوئل 6 های زحمتکش!

به گزارش "ورزش‌سه"، در تیم هایی که می خواهند ساختار دفاعی قدرتمندی داشته باشند، هافبک های تدافعی نقش مهمی را ایفا می کنند؛ درست مثل تراکتورسازی و استقلال. وقتی هم که مهدی کیانی و امید ابراهیمی هافبک دفاعی این دو تیم باشند، موضوع جذاب تر می شود. در چنین شرایطی بازی فردا دوئل هیجان انگیزی را میان این دو بازیکن زحمتکش رقم می زند.


امید ابراهیمی مرد شماره یک استقلال در نیم فصل دوم بوده است؛ هافبک تدافعی ملی پوش آبی ها همانطور که علیرضا منصوریان هم اشاره کرد در موفقیت های اخیر این تیم نقشی کلیدی داشته است. او گل هایی تاثیرگذار برای استقلال به ثمر رسانده و حالا اگر نگوییم بهترین، یکی ازبازیکنان برتر استقلال در لیگ شانزدهم نیز لقب گرفته است. امید ابراهیمی با قدرت توپ گیری و حمل توپ بالا توانسته به یکی از مهره های کلیدی تیمش تبدیل شود و البته شم بالای او در گلزنی و استفاده از توانایی شوتزنی، شماره 6 استقلال را به اوج خود رسانده است.


در سوی دیگر مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی نیز همتای ابراهیمی است؛ او بازیکنی جنگنده با قدرت بدنی بالا است که در توپ گیری از بازیکنان حریف فوق العاده عمل می کند و البته در بازیسازی نیز تبحر خاصی دارد. ارسال پاس های بلند کیانی از میانه میدان به پشت دفاع حریفان برای تراکتور موقعیت های زیادی را ایجاد کرده و او در بازگشت به ترکیب تراکتور مقابل استقلال نیز امیدوار است روز خوبی را سپری کند.


شماره 6 های تراکتورسازی و استقلال جزو تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم هستند؛ دو بازیکن باتجربه که شباهت های زیادی به یکدیگر دارند. حالا در بازی حساس فردا آنها روبه روی هم قرار می گیرند؛ به نظر شما کدامیک موفق تر خواهند بود؟

دیدگاه‌ها