کد خبر : 1409770 | 30 فروردين 1396 ساعت 13:30 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رجب‌زاده به ترکیب ذوب آهن

با توجه به محرومیت کاپیتان سوم ذوب‌آهن از بازی با ماشین‌سازی به احتمال فراوان کاپیتان اول این تیم پس از 2 نیمکت‌نشینی پیاپی به ترکیب اصلی برمی‌گردد.

بازگشت رجب‌زاده به ترکیب ذوب آهن 

به گزارش "ورزش سه"، اعتراض مهدی رجب‌زاده به تعویض با محمدرضا عباسی در 20 دقیقه پایانی دیدار با صنعت نفت آبادان از هفته بیست و ششم لیگ برتر برای کاپیتان باتجربه ذوب‌آهن به قیمت نیمکت‌نشینی در 2 بازی اخیر این تیم تمام شد.


پس از این اتفاق، مجتبی حسینی ترجیح داد تا در دیدار برابر بنیادکار از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و بازی با پیکان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر رجب‌زاده را روی نیمکت بنشاند. نیمکت‌نشینی کاپیتان اول ذوب‌آهن بازگشت کاپیتان سوم این تیم به ترکیب را در پی داشت. مرتضی تبریزی از این فرصت نهایت بهره را برد و در هر 2 مسابقه یکی از 2 گل تیمش را به ثمر رساند تا از این طریق ادامه حضور خود در ترکیب اصلی ذوب‌آهن را تضمین کرده باشد.


از بخت بد اما تبریزی در بازی با پیکان سه‌اخطاره شد و دیدار این هفته برابر ماشین‌سازی را از دست داد. با این اوصاف و با توجه به غیبت تبریزی، رجب‌زاده به احتمال زیاد به ترکیب اصلی ذوب‌آهن برمی‌گردد و در دیدار برابر نماینده تبریز به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها