کد خبر : 1409790 | 30 فروردين 1396 ساعت 14:30 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

نامه احساسی خداحافظی جان تری با چلسی

جان تری، کاپیتان چلسی پس از اعلام جدایی اش از چلسی در پایان فصل، نامه ای برای خداحافظی با هواداران نوشت و منتشر کرد.

نامه احساسی خداحافظی جان تری با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 36 ساله فوتبالش را در چلسی آغاز کرد و در تمام طول این سالها، در این تیم توپ زد و افتخارات بسیاری نیز کسب کرد. او در تیم کونته جایی برای خود پیدا نکرد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و حال با انتشار نامه ای از هوادران تیمش خداحافظی کرد.

 

او گفت:"  سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم. با اعلام اینکه این فصل آخرین فصل حضورم در چلسی خواهد بود، احساسات سراسر من را گرفت. این سخت ترین تصمیم زندگی من و خانواده ام بود ولی همیشه به اینکه به موقع بروم، فکر کرده ام و فکر می‌کنم حالا بهترین زمان است. فکر می‌کنم هنوز پتانسیل اینکه فیکس بازی کنم را دارم ولی شرایط را در چلسی درک می‌کنم.

 

1193560

 

 

اولین انگیزه من در کودکی این بود که به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوم و از این رو برای همیشه از باشگاه چلسی، پدر، مادر و برادرم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند و همواره برای رسیدن به رویایم از من حمایت کردند ممنونم.

 

از وقتی که 14 ساله بودم و به مدرسه فوتبال چلسی رفتم و 17 سالگی اولین قرارداد حرفه ای ام را نوشتم و سپس اولین بازی ام را در همان سال برای تیم اصلی انجام دادم و بخشی از تحولات عظیم باشگاه بودم، واقعا خوشحالم. از آقای آبراموویچ هم شخصا تشکر می‌کنم که همیشه برای پیشرفت تیم کرده اند.

 

1193559

 

 

برای 22 سال، زندگی ام را در این باشگاه سپری کرده ام و با بهترین ها رقابت کرده ام، رکورد پشت رکورد شکسته ام، جام پشت جام برده ام و هر چه برده ایم، انگیزه ام نیز برای موفقیت بیشتر شده است. از تمام هم تیمی ها و مربیانم در طول این سال ها تشکر می‌کنم. اینکه شانه به شانه شما جنگیده ام برایم افتخار است.

 

1193555

 

 

از خانواده زیبایم که در تمام شرایط از من حمایت کردند و عشق بی نهایتشان را از من دریغ نکردند ممنونم. از همسرم تونی، بچه هایم جورج و سامر که پشتیبان من بودید.  شما را خیلی دوست دارم و از شما ممنونم. در هنگام پیروزی ها با من جشن گرفتید و در موقع شکست از من حمایت کردید.

قصد دارم اعلام کنم که این مسیر تمام نشده است. هنوز راه زیادی تا پایان باقی مانده است . من فقط به کمک کردن به هم تیمی هایم تا پایان فصل فکر می‌کنم."

 

دیدگاه‌ها