کد خبر : 1409829 | 30 فروردين 1396 ساعت 16:42 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

نویل در مصاحبه با اسکای اسپورتس

مسی در پایان فوتبالش هم به رکورد رونالدو نمی رسد

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد که 6 سال با رونالدو هم تیمی بود به تمجید از فوق ستاره رئال پرداخت.

مسی در پایان فوتبالش هم به رکورد رونالدو نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو یک شب اروپایی بی نظیر دیگر را تجربه کرد. او شب گذشته مقابل بایرن هت تریک کرد تا به لطف گل های او، رئال 4-2 برنده شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

او با وجود اینکه 32 ساله است؛ ولی همچنان به درخشش در امر گلزنی ادامه می دهد. CR7 روز گذشته در لیگ قهرمانان 100 گله شد تا 6 گل از مسی پیشی بگیرد.

 

 

1193927

 

 

گری نویل در مورد رونالدو به اسکای اسپورتس گفت:« یک روز با خودم فکر می کردم که رونالدو تا کی قصد دارد به فوتبال ادامه دهد و برایم تصور اینکه او تا 40 سالگی بازی کند دشوار بود.

او اگر به عنوان مهاجم نوک بازی کند، می تواند به هدف خود یعنی بازی تا 40 سالگی دست یابد. کریستیانو در این پست می تواند دو گل بزند و زمان های بیشتری از بازی را به استراحت بپردازد. آنجا او مجبور نیست مرتب دوندگی داشته باشد. من فکر می کنم رونالدو در حال تغییر شکل دادن بازی خود است. به زودی او از بال چپ به مهاجم نوک تغییر پست خواهد داد.

با این روند فکر می کنم دوران فوتبال او از مسی طولانی تر شده و گل های بیشتری هم به ثمر برساند. معتقدم رونالدو به پله و رکوردهای گلزنی اعجاب برانگیز او فکر می کند. او قصد دارد به رکوردهای پله دست یابد.»

دیدگاه‌ها