کد خبر : 1409918 | 30 فروردين 1396 ساعت 21:20 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛ بایرن و نیاز به یک انقلاب تابستانی

اگرچه بسیاری معتقدند اشتباهات داوری نیز در حذف دیشب بایرن برابر رئال مادرید تاثیر داشت، اما عوامل دیگر نیز نقش مهمی داشتند.​​​​​​​

گزارش؛ بایرن و نیاز به یک انقلاب تابستانی

 

به گزارش "ورزش سه"، طی 4 فصل اخیر بایرن مونیخ نمایش موفقی برابر نمایندگان اسپانیایی نداشته اند و 2 بار برابر رئال، یک بار برابر اتلتیکو و 1 بار نیز مقابل بارسا حذف شده اند.

 

دیشب بایرن با میانگین بالای 30 سال، مسن ترین ترکیب خود در تاریخ لیگ قهرمانان را روانه بازی کرد و علیرغم بروز اشتباهات داوری، در 30 دقیقه وقت اضافی تیمی بدون انرژی و خسته نشان داد.

 

 

1194017

 

 

ستارگانی مانند فیلیپ لام، آلونسو، ریبری و حتی روبن به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک شده اند و این سبک بازی باواریایی ها سالهاست برای رقبا شناخته شده است.

 

همچنین دیگر مشکل بزرگ بایرن طی این سالها، نیمکت ضعیف این تیم در بازی های بزرگ است. معمولا زمانیکه با توجه به پایان فصل بازیکنی از ترکیب ثابت این تیم مصدوم می شود، جایگزین مناسبی روی ترکیب وجود ندارد و جوانانی مانند کومان، سانچس و داگلاس کاستا نیز در بازی های بزرگ نمایشی در خور نماینده اول فوتبال آلمان ارائه نداه اند.

 

 

1194018

 

کارلتو تجربه ایجاد انقلابی بزرگ در میلان را در کارنامه دارد و موفق شد این تیم را تبدیل به یکی از قطب های اصلی فوتبال اروپا کند. باید دید آیا او می تواند چنین اتفاقی را در بایرن نیز پیاده کند؟

دیدگاه‌ها