کد خبر : 1409982 | 31 فروردين 1396 ساعت 09:51 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت 2 را فراموش کن

بارسا و نیاز به یک شروع دوباره

بارسا در مرحله یک هشتم نهایی، با معجزه پاری سن ژرمن را حذف کرد ولی اینکه از آنها انتظار می‌رفت مقابل یووه نیز همان معجزه را تکرار کنند، در خواست بسیار دشواری بود.

بارسا و نیاز به یک شروع دوباره

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان ایتالیا در تورین 3-0 حریف را شکست داده بود و در طول کل رقابت ها، تنها 2 گل دریافت کرده و خیلی بعید بود که بیانکونری ها مقابل بارسا نتیجه را از دست بدهند.

 

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:" اگر گل اول را بزنیم، گل دوم را نوکمپ خواهد زد و گل سوم خود به خود خواهد آمد" ولی بارسا در زدن گل اول هم ناکام بود، هر چند که هواداران آنها تلاش بسیاری کردند.

 

1194101

 

 

چند موقعیت در اختیار مسی قرار داشت ولی اینکه بارسا موقعیت صد در صدی داشته باشد، با دفاع مستحکم و خوب یووه به هیچ وجه به دست نیامد و حالا شاید سوال اونای امری این باشد که چطور تیم او نتوانست برتری 4-0 را حفظ کند و 6 گل دریافت کرد ولی یووه حتی یک گل هم وارد دروازه اش نشد.

 

حالا بارسلونا برای دومین فصل متوالی، پیش از نیمه نهایی از چمپیونزلیگ حذف شده و با رفتن انریکه، زمان تغییر فرا رسیده است. علاوه بر تغییر در کادر مربی گری، بارسا باید بازیکنان جدیدی نیز به ترکیب خود اضافه کند تا ترنسفرهای ناکام دو فصل اخیرش را جبران کند. پس از ترک ژاوی و رسیدن اینیستا به اواخر دوران فوتبالش، اولویت آنها باید مدافع باشد.

 

1194100

 

 

پیش از همه اینها، بارسا باید تمرکز خود را بر روی لالیگا و بازی مهمی که روز یکشنبه منتظر آنهاست بگذارد. ال کلاسیکو در برنابئو که می‌تواند شانس قهرمانی آنها در لالیگا را افزایش دهد.

 

پیکه پس از بازی شب گذشته گفت:" هر چند که در بهترین فرم نیستیم ولی فکر می‌کنم می‌توانیم بازی یکشنبه را ببریم."  ولی حتی پیروزی در ال کلاسیکو هم نمی‌تواند صدرنشینی بارسا را تضمین کند زیرا رئال یک بازی به تعویق افتاده نیز مقابل سلتاویگو دارد.

 

1194074

 

 

همچنین یک بازی در فینال کوپا دل ری که حتی اگر آبی اناری پوشان در لالیگا هم موفق نباشند، شانس اول قهرمانی در کوپا خواهند بود. در فینال، آلاوس منتظر آنهاست ولی بردن کوپا دل ری برای موفق ترین تیم دهه اخیر ناکامی محسوب می‌شود.

 

انریکه پس از بازی گفته بود:" توپ های ما داخل دروازه نرفت، نه فقط برای ما بلکه توپ‌های انها هم همینطور. در تورین، در نیمه اول ضعیف کار کردیم و در نهایت همان بازی منجر به حذف ما شد."

 

1194088

 

 

هر چند بسیاری معتقدند که انریکه بارسا را رو به جلو حرکت داده، ولی پس از بردن سه گانه، عملا او پیشرفتی در تیم به وجود نیاورده و بازگشت رویایی مقابل پاری سن ژرمن، این عدم پیشرفت را به حاشیه راند.

 

تکرار چنین معجزه ای مقابل یووه غیرممکن بود و حالا نوبت بارساست که در نقل و انتقالات و با یک مربی جدید، خود را دوباره بسازد. روزهای هیجان انگیزی پیش رو خواهد بود.

 

منبع: سایت گل
مترجم: روزبه مهری

دیدگاه‌ها