کد خبر : 1410210 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 10:06 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرار نبود هانی جام را بالای سر ببرد

طاهری: هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید از ابتدا هم قرار نبود هانی در جشن قهرمانی پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

طاهری: هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم جشن خوبی برگزار شد و در ابتدای مراسم، همه چیز روی نظم خاصی پیش رفت اما هرچه به لحظات پایانی مراسم می‌رسیدیم و پس از اینکه جام اهدا شد، کمی در اطراف زمین شلوغ و افراد غیر مسئول حضور یافتند که همین مسئله کار قشنگ ابتدای برنامه را خراب کرد.

 

طاهری در ادامه درباره انتقادی که به حضور نیافتن هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی مطرح می‌شد هم گفت: درباره این موضوع هم باید توضیح کاملی ارائه بدهم. صبح روز بازی مهدی طارمی پیش من آمد و گفت هانی نوروزی به هتل آمده و می‌خواهد با ما به ورزشگاه بیاید. من به او گفتم شما تمرکزتان روی بازی باشد من آقای علیپور، مدیر داخلی باشگاه را مامور کردم تا هانی نوروزی را به ورزشگاه بیاورد. در ادامه عمو و پدربزرگ هانی هم آمدند که من به آن‌ها گفتم نمی‌توانیم هانی را به کنار زمین ببریم تا جام را بالای سر ببرد. طبق قوانین سامان لیگ فقط کسانی که آی‌دی کارت داشتند می‌توانستند به کنار زمین بروند. بنابراین قرار ما این شد تا مدیر داخلی باشگاه هانی را به همراه پدربزرگ و عمویش به ورزشگاه بیاورد و در قسمت CIP ورزشگاه استقرار یابند تا پس از اینکه جام اهدا شد و مراسم تشریفات برگزار شد به داخل زمین بیاید و همراه با سایرین جشن قهرمانی بگیرد.

 

وی افزود: اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد یعنی هانی نوروزی در جایگاه CIP حضور داشت و پس از اینکه جام اهدا شد و قصد داشت به کنار زمین بیاید و با بازیکنان در جشن قهرمانی شرکت کند، ماموران یگان ویژه اجازه حضور او را ندادند. البته اواخر مراسم او توانست به همراه عمویش به کنار زمین بیاید اما پدربزرگش به خاطر اینکه جام اهدا شده بود ناراحت شد و دست کودک را گرفت تا از ورزشگاه برود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من هم در داخل زمین بودم و از این ماجراها اطلاعی نداشتم. پس از اینکه این اتفاق رخ داد، از موضوع مطلع شدم. به هر حال ما پس از اینکه تیم به تهران بازگردد، مراسم شکیلی را برای جشن قهرمانی برگزار می‌کنیم و در آن مراسم از خانواده نوروزی هم دلجویی خواهیم کرد. این مسئله یک سوء تفاهم بود و ما از قبل طوری برنامه‌ریزی کرده بودیم که هانی در جشن قهرمانی شرکت کند اما از همان ابتدا هم قرار نبود که هانی نوروزی جام را بالای سر ببرد.

 

او در ادامه درباره اینکه آیا طلب‌های هادی نوروزی به خانواده‌اش پرداخت شده است یا نه گفت: بخش اعظمی از مطالبات این بازیکن پرداخت شده اما بخش کمی مانده که به زودی پرداخت خواهد شد.

 

طاهری همچنین درباره اینکه چرا جشن قهرمانی پرسپولیس را این باشگاه برگزار نکرد گفت: ما مسئول برگزاری مراسم نبودیم و از همان ابتدا قرار بود سازمان لیگ مراسم را برگزار کند به همین خاطر به هیچ عنوان حراست ورزشگاه در دست ما نبود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های ترکاشوند مبنی بر اینکه این باشگاه با 4 بازیکن برای فصل بعد به توافق رسیده، گفت: هنوز حضور هیچ بازیکنی برای فصل بعد قطعی نشده است. منتظریم تیم از عمان برگردد تا پس از جلسه با کادر فنی این موارد را هماهنگ کنیم.

 

وی در پایان درباره اینکه آیا قرار است بازیکنان پرسپولیس در صورت پیروزی برابر الهلال پاداشی دریافت کنند گفت: طبق قرار قبلی‌مان عمل خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها