کد خبر : 1410307 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 18:00 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کانال لالیگا

راکیتیچ: بدون نیمار هم رئال را شکست می دهیم

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا نسبت به کسب پیروزی در ال کلاسیکو بسیار خوشبین است.

راکیتیچ: بدون نیمار هم رئال را شکست می دهیم

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه پیش رو در سانتیاگوبرنابئو، رئال مادرید میزبان بارسلونا خواهد بود؛ در حالی که شرایط روحی دو تیم کاملا متفاوت است.

رئال در صدر لالیگا قرار دارد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته ولی بارسا در لالیگا با سه امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر از رئال دوم است و چهارشنبه شب نیز توسط یوونتوس از لیگ قهرمانان حذف شد. بارسا برای این بازی حساس، نیمار را نیز در اختیار ندارد.

 

 

1192976

 

 

ایوان راکیتیچ در آستانه این دیدار حساس گفت:« به پیروزی در این بازی نیاز داریم و با اطمینان بالا به مادرید خواهیم رفت. در سال های اخیر، خاطرات بعضا خوبی از سانتیاگو برنابئو داریم و قصدمان کسب یک برد دیگر در خانه رئال است.

رئال مادرید شرایط بسیار خوبی دارد ولی با تمام احترام، باید بگویم که مهم نیست شرایط این تیم چگونه است و فقط صرف انگیزه و شرایط روحی بهتر، هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اگر بازی خودمان را انجام دهیم، شانس کسب 3 امتیاز را خواهیم داشت.»

 

غیبت نیمار:« او همراه مسی و سوارز، از بهترین مهاجمان دنیاست ولی پیش از این نشان داده ایم که در غیاب او نیز راه پیروزی را بلد هستیم و معتقدم بدون نیمار هم می توانیم رئال را شکست دهیم.»

دیدگاه‌ها