کد خبر : 1410363 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 00:30 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: پیدا کردن جانشین برای جان تری آسان نیست

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، معتقد است که آبی ها برای پیدا کردن جانشینی برای جان تری کار بسیار دشواری پیش رو دارند.​​​​​​​

کونته: پیدا کردن جانشین برای جان تری آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته بود که جان تری اعلام کرد در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد و به حضور 19 ساله اش در تیم اول این باشگاه پایان خواهد داد.

 

او با چلسی 4 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در چمپیونزلیگ و چندین قهرمانی مختلف در رقابت های داخلی به دست اورد و کونته می داند که آبی ها غیبت کاپیتان شان را احساس خواهند کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" این شرایط آسان نیست زیرا فراموش نکنید که در همین فصل بازیکنانی از تیم جدا شدند که برای تیم ما خیلی مهم بودند. آنها موفقیت های زیادی برای باشگاه رقم زدند. من در برانیسلاو ایوانوویچ و جان اوبی میکل حرف می زنم و برای فصل آینده، جان تری.

 

 

1194490

 

 

پیدا کردن جانشین مناسب آسان نیست و به همین خاطر است که من همچنان در این مورد صحبت می کنم که ساختن تیمی با جانشینان بازیکنانی که سال ها اینجا بودند، خیلی مهم است. آنها نتایج فوق العاده ای برای باشگاه گرفتند.

 

اکنون ما با هم باید بازیکنان جدیدی برای پر کردن جای خالی این بازیکنان فوق العاده پیدا کنیم و تاریخ جدیدی برای این باشگاه بزرگ بنویسیم. امیدوارم همه این را درک کنند."

دیدگاه‌ها