کد خبر : 1410385 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 09:45 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره منچستریونایتد مقابل شاگردان کی‌روش

ارمنستان رقیب تدارکاتی ایران در خردادماه

همان طور که رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شده بود یکی از کشورهای نزدیک به ازبکستان به عنوان رقیب تدارکاتی تیم ملی در خردادماه انتخاب شد.

ارمنستان رقیب تدارکاتی ایران در خردادماه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برای بازی دوستانه اوایل خردادماه نام های زیادی به عنوان گمانه زنی مطرح شده بود در نهایت فدراسیون فوتبال با فدراسیون فوتبال ارمنستان برای انجام یک بازی تدارکاتی در تاریخ 3 الی 5 خردادماه 96 به توافق رسید.


پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شده بود حریف تدارکاتی تیم ملی تا قبل از مصاف حساس با ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه یکی از کشورهای نزدیک به این حریف خواهد بود که در نهایت دیروز یکی از مسئولان فدراسیون مدعی شد این حریف تیم ملی ارمنستان خواهد بود.


البته این که بازی دو تیم در تهران یا ایروان برگزار خواهد شد هنوز مشخص نیست و بستگی به محل اردوی آماده سازی مد نظر کارلوس کی روش دارد چون این احتمال وجود دارد به درخواست سرمربی پرتغالی تیم ملی به مدت 10 تا 15 روز در ایروان اردو بزند که در این صورت بازی دو تیم در پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.


ارمنستان که در رقابت های اروپایی به میدان می رود چند مهره سرشناس در ترکیب خود دارد که از جمله آنها می توان به میختاریان ستاره منچستریونایتد اشاره کرد که حضور او مقابل ملی پوشان ایران می تواند صحنه های جالبی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها