کد خبر : 1410522 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 17:31 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: در بقای سایپا شک نداشته باشید

مدافع سابق سایپا امیدوار است این تیم در دو هفته پایانی لیگ برتر موفق شود جواز بقا در لیگ را کسب کند.

شکوری: در بقای سایپا شک نداشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری که در نیم فصل از جمع نارنجی پوشان کنار رفت، این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد و البته ابتدای نیم فصل باعث نشده تا تعصبش به سایپا کم شده باشد و همچنان خواهان بقای دوستانش در لیگ برتر است.

 

شکوری در خصوص شرایط سایپا گفت: در دو هفته مانده به پایان فصل سایپا شرایط بهتری نسبت به دیگر گزینه‌های سقوط برای بقا دارد و در اینکه این تیم موفق خواهد شد در لیگ برتر باقی بماند شک نداشته باشید. مطمئن هستم دوستانم در این تیم موفق خواهند شد تیم را در لیگ برتر حفظ کنند.

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا علیرغم جدایی عجیب از این تیم و دور ماندن از فوتبال همچنان علاقمند به بقای سایپا است گفت: من فوتبالم را از این تیم آغاز کردم و هشت سال در جمع آنها حضور داشتم و خودم را جزو خانواده سایپا می‌دانم و مطمئنا به چیزی جز سربلندی آنها فکر نمی‌کنم. نباید خاطره بد امسال را به کل دوران فوتبالم در این تیم ربط بدهم و دوستان خوبی دارم و کل مجموعه سایپا برایم ارزشمند هستند و سربلندی آنها برایم مهم است. با شرایط موجود در دوهفته پایانی شکی ندارم که آنها موفق خواهند شد مجموعه سایپا را با بقا در لیگ برتر خوشحال کنند.
شکوری در رابطه با مشکلاتی که با این تیم داشت و منجر به جدایی اش شد نیز گفت: حرف زیاد است اما شرایط سایپا در این مقطع برایم در اولویت قرار دارد و بهتر است چیزی نگویم. فصل تمام شد بهتر می‌توان درباره اتفاقات رخ داده صحبت کرد.

 

مدافع سابق پرسپولیس که این روزها تمرینات اختصاصی خود را برای شروع فصل آینده دنبال می‌کند، با تبریک قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم گفت: برای هواداران پرسپولیس از ته دل خوشحالم و من نیز در کنار آنها جشن گرفتم و از این موفقیت بزرگ خوشحال شدم. آنها واقعا شایسته این افتخار بودند و امیدوارم در بازی برابر الهلال عربستان نیز موفق باشند.

دیدگاه‌ها