کد خبر : 1410659 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 11:48 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزی دینم را به پرسپولیس ادا می‌کنم

پاسخ صادقیان به اتهام استقلالی‌ها!

مهاجم تیم ماشین سازی می گوید مذاکره ای با پرسپولیسی ها نداشته اما روزی برمی گردد و دینش را ادا می کند.

پاسخ صادقیان به اتهام استقلالی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام صادقیان لیگ شانزدهم را خوب شروع کرد اما مصدومیت هایی که در مقاطع مختلف برایش به وجود آمد اجازه نداد همه توانایی هایش را به نمایش بگذارد. با این وجود صادقیان عملکرد مثبتی برای ماشین سازی داشت و با پاس های گل خود یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری بود. حالا که سقوط ماشین سازی به لیگ دسته اول قطعی شده، صادقیان می گوید دوست دارد دینش را به پرسپولیس ادا کند. هرچند که هنوز مذاکره ای برای بازگشتش انجام نشده است.


گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با پیام صادقیان را در ادامه می خوانید:


از نظر شخصی سال خوبی داشتم


امسال برای من سال خوبی بود؛ از نظر شخصی به غیر از دورانی که مصدوم شدم، بازی های خوبی به نمایش گذاشتم و از نظر آماری نیز یکی از بهترین پاسورهای لیگ بودم. این شرایط برایم راضی کننده است اما متاسفانه این سال خوب با سقوط ماشین سازی همراه شد که بسیار ناراحت کننده است.


داوری ها به ضررمان تمام شد


هرگز فکر نمی‌‎کردم ماشین سازی به دسته اول سقوط کند ولی متاسفانه عوامل زیادی باعث شد تیم ما نتایج لازم را نگیرد. داوری ها در این فصل بسیار به ضررمان بود. شاید در 7 یا 8 بازی داوران امتیازهای حساسی را از ما گرفتند. از سوی دیگر در هفته های پایانی استرس زیادی هم داشتیم. به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم فصل موفقی را سپری کنیم.


بی تعصبی بازیکنان ماشین سازی را قبول ندارم


مسلما قبول ندارم بازیکنان ماشین سازی بی غیرتی یا بی تعصبی کردند و دلیل سقوط ماشین سازی چنین چیزی بوده است. هیچ فوتبالیستی دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند و همه بازیکنان دوست دارند موفق باشند و پیشرفت کنند. قطعا در تیم ما نیز چنین شرایطی حاکم بود. این حرف هایی که زده می شود، هرگز درست نیست و من نمی توانم آن را بپذیرم.


چون زیاد دویدم، مصدوم شدم


مصدومیت هایی که در این فصل برایم پیش آمد واقعا روی اعصاب بود. من فصل را خیلی خوب شروع کردم و در 4، 5 بازی اول عالی بازی کردم اما مصدوم شدم. در بازگشت به نفت گل زدم و چند بازی خوب دیگر داشتم که دستم شکست. نیم فصل دوم را دوباره خوب شروع کردم و چند پاس گل دادم و گل زدم اما بازهم مصدومیت به سراغم آمد. فکر می کنم من چون زیاد از حد در این فصل دویدم، بدنم تحلیل رفت و به همین خاطر مصدومیت هایی برایم پیش آمد.


استقلالی ها گفتند خودم را به مصدومیت زده ام


نمی دانم چرا برخی که بیشتر طرفداران استقلال هستند می گویند عمدا جلوی پرسپولیس بازی نکردم. من در بازی رفت 4 هفته قبل از مسابقه مصدوم بودم و نمی توانستم جلوی پرسپولیس بازی کنم و این مساله به خاطر شکستگی دستم بود. در بازی برگشت هم دکتر تیم MRI گرفت و مشخص شد دچار کشیدگی شده ام و تا پایان فصل نمی توانم بازی کنم. من یک سوال دارم اگر بازیکنی نخواهد جلوی تیمی بازی کند، 4، 5 بازی خود را به مصدومیت می زند؟ اگر اینطور بود، فقط یک بازی جلوی پرسپولیس پایم را می گرفتم و بازی نمی کردم، نه اینکه کل فصل را از دست بدهم.


هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم


هنوز تصمیمی برای فصل آینده‌ام نگرفتم. فعلا مشغول مداوای پایم هستم و بعد از پایان فصل پیشنهادهایم را بررسی خواهم کرد و تصمیم می گیرم.


دینم را به پرسپولیس ادا می کنم


من هیچ مذاکره ای با مسئولان پرسپولیس نداشتم . یک فصل فوق‌العاده داشتم و یکی از بهترین پاسورهای لیگ بودم. شرایط خوبی را سپری کردم و به هر حال دوست دارم به پرسپولیس برگردم اما هنوز هیچ صحبتی با من نشده است. با این حال احساس می کنم هنوز دینم را به طور کامل به پرسپولیس ادا نکردم. شک نکنید روزی دینم را ادا می کنم.

دیدگاه‌ها