کد خبر : 1410699 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 14:29 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

او به هر چیزی که خواسته، رسیده است

فیست: سرنا ویلیامز انگیزه‌ای برای بازگشت ندارد

بزرگترین سرمربی تنیس جهان اعتقاد دارد سرنا ویلیامز به همه اهدافش در دوران بازیگری رسیده و دیگر انگیزه‌ای برای بازگشت به میادین بعد از بارداری ندارد.

فیست: سرنا ویلیامز انگیزه‌ای برای بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سرنا ویلیامز دارنده 23 عنوان قهرمانی گرند اسلم ممکن است سال آینده با به دنیا آمدن فرزندش به میادین بازگردد، اما ویم فیست بزرگترین مربی تنیس جهان که با ورزشکاران مشهور از جمله جوهانا کونتا و آزارنکا کار کرده، اعتقاد دارد سرنا انگیزه‌ای برای بازگشت ندارد.

 

از نظر این مربی سرنا ویلیامز به هر افتخاری که می‌خواسته دست پیدا کرده و انگیزه‌ای برای بازگشت وجود ندارد.

 

فیست در گفت‌وگو با CNN اظهار داشت: پیش از این کلیجستر و حالا آزارنکا بعد از به دنیا آمدن فرزندشان برای بازگشت به میادین انگیزه داشتند چرا که احساس می‌کردند کارهای ناتمام دارند و مطمئن هستند می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

 

وی افزود: آنها آرزوهای بزرگ و اهداف بزرگی دارند که همین برایشان انگیزه بود تا بعد از بارداری دوباره برگردند و تمریناتشان را از سر بگیرند. با انگیزه درست هر چیزی امکان پذیر است.

 

این سرمربی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اگر سرنا هم چنین انگیزه‌ای داشته باشد دوباره برمی‌گردد، اما فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد. او هر چیزی را که می‌خواسته به دست آورده است. او بهترین بازیکن جهان است. در ماه سپتامبر 36 ساله خواهد بود و یک فرزند خواهد داشت.

 

فیست در پایان گفت: وقتی فرزند سرنا به دنیا آمد و او مادر شد می‌بیند که بهترین احساس را نسبت به زمانی که قهرمان گرند اسلم شد، خواهد داشت. بنابراین او از زندگی از کنار خانواده‌اش لذت خواهد برد.

 

این سرمربی اعتقاد دارد سرنا ویلیامز اگر بخواهد برگردد دوباره بهترین بازیکن خواهد شد.

 

وی در این باره گفت: شما هیچ چیزی در باره او نمی‌دانید. سرنا غیرقابل پیش‌بینی است. اگر او بخواهد دوباره شماره یک جهان بشود می‌تواند به این هدف برسد.

دیدگاه‌ها