کد خبر : 1410712 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 15:01 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

باد به پرچم شهاب می‌خورد؟

شهاب کرمی هافبک تدافعی پرسپولیس که به احتمال فراوان در دیدار برابر الهلال فرصت حضور در میدان را پیدا خواهد کرد، موقعیتی استثنایی برای نشان دادن توانایی های خود پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت محمد انصاری، محرومیت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی با توجه به نیمکت خالی پرسپولیس و معضلات این تیم در این خصوص، برانکو ایوانکوویچ را وارد چالش ویژه ای کرده است. 


سرمربی کروات پرسپولیس که به شدت نیاز به کسب سه امتیاز در این دیدار دارد، ممکن است دست به ایجاد تغییر در آرایش تیمی خود بزند و برای استحکام بیشتر در کارهای دفاعی از شهاب کرمی در کنار کمال کامیابی نیا استفاده کند تا محسن مسلمان هم بتواند با آرامش بیشتری به فکر طراحی حملات از راست، چپ و عمق خط دفاعی الهلال باشد.


در صورتی که برانکو بخواهد از این روش استفاده کند ترکیب پرسپولیس از 2-4-4 به 1-3-2-4 تغییر خواهد کرد و استفاده از این سیستم می تواند فرصت ویژه ای را در اختیار شهاب کرمی قرار دهد تا زوج کامیابی نیا در پست هافبک تدافعی باشد. 


البته کرمی که در پنجره زمستانی به تیم پرسپولیس اضافه شد، هنوز نتوانسته جایگاه ویژه ای برای خود ایجاد کند ولی دیدار برابر الهلال و احتمالا فرصت حضور در این بازی سرنوشت ساز، می تواند همان دیداری باشد که کرمی برای تحمیل خود به برانکو به آن نیاز خواهد داشت.

 

1194756

دیدگاه‌ها