کد خبر : 1410770 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 18:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 1-2 امپولی

شکست خانگی ناباورانه میلان مقابل امپولی

میلان در دیداری خانگی و در عین ناباوری با دو گل مغلوب امپولی شد تا کارش برای کسب سهمیه لیگ اروپا همچنان پیچیده باشد.

شکست خانگی ناباورانه میلان مقابل امپولی

به گزارش "ورزش سه"، میلان رده ششمی که هفته گذشته به لطف گل دقیقه 97 زاپاتا توانسته بود مقابل اینتر به تساوی 2-2 دست یابد، امروز میزبان امپولی بود؛ تیمی که برای سقوط نکردن می جنگید و در رده 17 قرار داشت.

 

میلان بازی را هجومی آغاز کرد و با حرکت های سوسو و دلوفئو از راست و چپ سعی در خلق موقعیت برای گلزنی داشت. امروز لاپادولا نیز جایگزین باکا در خط حمله میلان شده بود.

روسونری ها تا بیرون محوطه جریمه خوب پیش می آمدند ولی قادر به خلق موقعیت 100 درصدی نبودند؛ در عوض این امپولی بود که در ضد حملات خطرناک نشان می داد و دقیقه 20 روی اشتباه زاپاتا، توسط ال کادوری تا مرز گلزنی نیز پیش رفت ولی دوناروما با واکنش خوب خود اجازه گلزنی به این تیم نداد.

 

4 دقیقه به پایان نیمه اول بود که امپولی روی یک ضربه کرنر به گل دست یافت. کرنر ارسالی ال کادوری را امچدلیدزه بالاتر از زاپاتا با ضربه سر به گل تبدیل کرد. نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.

 

 

1194826

 

 

نیمه دوم میلان سراسر حمله بود. پس از یکی دو موقعیت خوب، روسونری ها دقیقه 58 به پنالتی دست یافتند ولی گلر امپولی پنالتی سوسو را با پا مهار کرد.

9 دقیقه بعد تیام کار را برای امپولی 0-2 کرد. او روی پاس ماکارونه توانست دوناروما را مغلوب کرده و فاصله را به دو گل برساند.

 

میلان که کار را از دست رفته می دید، بر شدت حملات خود افزود و دقیقه 72 فاصله را به یک گل کاهش داد. پاس عمقی سوسو به لاپادولا در سمت راست محوطه جریمه امپولی رسید. یک کنترل خوب و ضربه پای چپ نرم و فنی او به کنج دروازه رفت تا حساب کار 1-2 شود.

میلان دقیقه 92 یک توپ هم به تیر دروازه کوبید. ضربه اوکامپوس روی ریباند با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد. در نهایت میلان این بازی را 1-2 واگذار کرد و با 58 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

دیدگاه‌ها