کد خبر : 1410864 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 08:54 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله دوم امیر کاپ قطر 

صعود آسان الاهلی و پردردسر الشحانیه با ایرانی‌ها

دور دوم رقابت های امیرکاپ(جام حذفی) قطر در حالی شب گذشته با چهار دیدار برگزار شد که ستاره های ایرانی حاضر به همراه تیم های شان صعود آسان و دشواری را تجربه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، الشحانیه بعد از ناکامی در پلی آف لقا در لیگ ستارگان قطر شب گذشته در حالی که تنها مهرداد پولادی را در ترکیب داشت و خبری از رحیم مهدی زهیوی نبود مقابل الوکره بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی 1-1 رسید تا در ضربات پنالتی با نتیجه 5-3 به برتری رسیده و راهی مرحله بعد شود. ایگور استیماچ و شاگردانش در این بازی خوش شانس بودند که مدافع ایرانی خود مهرداد پولادی را در نیمه دوم به دلیل اخراج از دست ندادند چون تکلی که این بازیکن در دقیقه 71 زد به یکی از صحنه های جنجالی بازی تبدیل شد. با این صعود پردردسر الشحانیه در مرحله سوم باید به مصاف ام صلال برود که رقابت با تیم ششم لیگ ستارگان قطر می تواند دشواری های زیادی برای استیماچ و تیم سقوط کرده مربی کروات در پی داشته باشد.

 

1195024


در یکی دیگر از بازی های شب گذشته الاهلی در اولین بازی رسمی با هدایت مربی اسپانیایی و موقت خود به مصاف تیم نه چندان سرشناس المریخیه رفت و در شرایطی که تنها پژمان منتظری را در ترکیب داشت و مجتبی جباری را روی نیمکت نشانده بود به برتری 2-0 رسید تا در مرحله سوم حریف الخریطیات لقب بگیرد. البته در اواخر نیمه دوم مربی اسپانیایی از جباری برای دقایقی اندک به عنوان یار تعویضی بهره برد تا مشخص شود مصدومیتش به پایان رسیده اما نمایشی که از این بازیکن ایرانی دیده شد چندان رضایتبخش نبود تا شائبه خداحافظی او از دنیای فوتبال همچنان بر سر زبان ها باشد.

 

1195025


در سایر بازی های مسیمیر در جدالی عجیب با نتیجه 3-2 العربی نگون بخت و بحران زده را حذف کرد ضمن این که الخور هم 3-0 معیذر را از پیش رو برداشت تا با صعود چهار تیم به دور سوم این مرحله از بازی های هفته پیگیری شود جایی که الشحانیه و الاهلی با ستاره های ایرانی خود روز جمعه باید به مصاف الخریطیات و ام صلال بروند.

دیدگاه‌ها