کد خبر : 1410892 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 11:44 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوش شانس نبودیم؛

آگیره: بنا داریم دو بازی باقی مانده را ببریم

خاویر آگیره سرمربی تیم الوحده امارات معتقد است که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به اندازه کیفیتی که دارند، موفق به نتیجه گیری نشده است.

آگیره: بنا داریم دو بازی باقی مانده را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، خاویر آگیره سرمربی آرژانتینی تیم الوحده امارات در مورد دیدار برابر الریان قطر گفت : امید کمی برای صعود داریم اما بناداریم هردو بازی باقی مانده را ببریم تا شاید در جمع تیم های صعود کننده حضور داشته باشیم. هنوز ناامید نیستیم و تجربیات خوبی از بازی های قبلی به دست آورده ایم.


وی با اشاره به بدشانس بودن تیمش در این تورنمنت عنوان کرد: هرگز در این تورنمنت خوش شانس نبوده ایم، اما امیدواریم بالاخره در حد کیفیت مان نتیجه بگیریم.


خاویر آگیره در ادامه از مدیریت باشگاه الوحده که قرار است، بخشی از درآمدهای دیدار برابر الریان را به کشور سومالی اهداء کند، تشکر کرد.


گفتنی است تیم الوحده امارات با یک امتیاز در قعر جدول گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و عملا شانسی برای صعود ندارد؛ اما پیروزی آنها در کشور امارات مقابل تیم الریان قطر می تواند تاثیر زیادی در جدول رده بندی داشته باشد. 


در صورت عدم نتیجه گیری الریان مقابل الوحده، پرسپولیس حتی اگر مقابل الهلال شکست بخورد، می تواند در دیدار آخر امیدوار باشد که الهلالی ها نماینده قطر را شکست دهند و پرسپولیس با پیروزی برابر الوحده در تهران به دور حذفی مسابقات راه یابد.


گفتنی است در جدول رده بندی گروه تیم الهلال با 8 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده و تیم های الریان و پرسپولیس به ترتیب با 7 و 5 امتیاز شانس های بعدی صعود به شمار می روند.


دیدار پرسپولیس برابر الهلال امروز از ساعت 19:30 دقیقه در عمان آغاز خواهد شد و دو تیم دیگر این گروه از ساعت 20:05 دقیقه در امارات دیدار خود را آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها