کد خبر : 1410928 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 13:37 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ بازیکنی شرافتش را نمی‌فروشد

ابراهیمی: امیدوارم گل قهرمانی تراکتور را بزنم

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد دعای پدر و مادر همراهش است که توانسته در دو بازی اخیر دو گل 3 امتیازی بزند.

ابراهیمی: امیدوارم گل قهرمانی تراکتور را بزنم

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال، گل های 3 امتیازی که در دو مسابقه قبلی زده، آینده تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


مصمم بودیم در کنار هواداران پیروز شویم
بازی سختی با استقلال داشتیم؛ دیدار پرفشاری بود و هردو تیم محکوم به برد بودند. ما حتی اگر مساوی هم می کردیم، به ضررمان تمام می شد. به همین خاطر تمرینات زیادی را انجام دادیم و مصمم بودیم تا کنار هواداران پیروز شویم. خوشبختانه با انجام یک بازی خوب و حساب شده به هدفمان رسیدیم و پیروز شدیم.

 


از هواداران تشکر می کنم
از هواداران تشکر می کنم که جو فوق العاده ای را در یادگار رقم زدند. آنها 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند و این عالی بود. خوشحالم که توانستیم لطف آنها را جبران کنیم و امیدوارم در بازی های بعدی نیز به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 


نمی دانم رحمتی اشتباه کرد یا نه
من اول قصد داشتم با پای راست به توپ ضربه بزنم اما خسرو حیدری جلویم آمد و مجبور شدم توی سر توپ بزنم و روی پای چپم بیاورم. خوشبختانه ضربه ام هم وارد دروازه شد. این که اشتباه مهدی رحمتی باعث این گل شد یا نه را من نمی توانم نظر بدهم و کارشناسان باید درباره اش صحبت کنند.

 


دعای پدر و مادر همراهم است
وظیفه من به عنوان بازیکن خوب بازی کردن و موثر بودن است. خوشحالم که هنوز هم خدا من را می بیند و فکر می کنم دعای خیر پدر و مادر همراهم است. امیدوارم در بازی های بعد در لیگ و فینال حذفی نیز مثمرثمر باشم. بسیار دوست دارم گل قهرمانی تیمم در جام حذفی را بزنم.

 


هیچ بازیکنی شرافتش را نمی فروشد
من در جریان اتفاقاتی که میان مجری شبکه سهند و شجاع خلیل زاده و محسن بنگر افتاده نیستم و به همین خاطر دوست ندارم نظری بدهم اما فقط می دانم که هیچ بازیکنی شرافت خودش را نمی فروشد.

 


به غیبت بازیکنان عادت کرده ایم
بازی سختی با سپاهان داریم. ما چند بازیکن خود را در این مسابقه در اختیار نداریم. البته این امر کاملا عادی شده و تقریبا در هر بازی چنین شرایطی را تجربه می کنیم. با این وجود امیدوارم بتوانیم یک نتیجه خوب دیگر به دست بیاوریم و حداقل نایب قهرمانی مان قطعی شود.

دیدگاه‌ها