کد خبر : 1411065 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 23:02 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل العین اشتباه کنید، تنبیه می شوید؛

حسینی: بازی بسیار عجیبی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: زمانی که جلوی یک تیم حرفه‌ای مانند العین موقعیت از دست می‌دهید، تنبیه می شوید.

حسینی: بازی بسیار عجیبی بود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی پس از شکست ذوب‌آهن مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی بسیار عجیبی بود و در نیمه نخست بازی بسیار قوی ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم اما متاسفانه یک گل بچه‌گانه دریافت کردیم.  زمانی که جلوی یک تیم حرفه‌ای مانند العین موقعیت از دست می‌دهید، تنبیه می شوید. البته از نحوه بازی بازیکنان راضی هستم و یادآوری می‌کنم مساوی هم به کار ما نمی‌آمد و به همین دلیل باید بازی را می‌بردیم.


وی در خصوص از دست رفتن ضربه پنالتی بنگستون عنوان کرد: از دست دادن موقعیت‌های صددرصد در نتیجه تأثیرگذار است و این تصمیمی بود که این بازیکن گرفت تا آن‌گونه پنالتی را بزند.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی درباره افت پهلوان در نیمه دوم و نیمکت نشینی ربیع عطایا خاطرنشان کرد: ربیع عطایا هم پستی قوی دارد و حسینی بسیار خوب بازی می‌کرد. عطایا نیز همان دقایقی که آمد خوب کار کرد، پهلوان هم شاید به دلیل فشردگی مسابقات در هفته‌های اخیر خسته بود.


حسینی در پاسخ به سوالی در مورد بازی ندادن به حدادی فر عنوان کرد: تیم ما فوتبال خوبی بازی کرد و این تصمیم را مربیان گرفتند. شما نمی‌توانید بازیکنی که در آستانه مصدومیت است را درون زمین قرار دهید در حالی که در مقابل با سپاهان با چنین اشتباهی قاسم مجدد مصدوم شد.

دیدگاه‌ها